Motor 2019

Enig Pia. Lec fik jo ikke lov at køre i Australien, så jeg glæder mig også til at se hvad der sker i morgen. Og så gad jeg godt vide hvad der sker i Vettels hoved - han er nok ikke helt tilfreds med den unge knøs :tihi:
Jeg er også virkelig imponeret/overrasket over Mclaren. Og Iceman viser hvor formidabel en kører ham er, når han netop IKKE skal holde sig til en vis politik. Og Hulken der faldt fuldstændig igennem i dag. Men det er nok fordi Mag slog en fis og vinden fra fisen ramte dækkene helt forkert efter en omgangs sus - eller noget. Generelt super spændende sæsonstart.
Og Mag… Han KAN altså. Gad godt se ham igen hurtigere bil om end jeg elsker at have ham hos så afslappet et team som Haas.

1 Synes om

nå…men så håber vi på at BOT tager VER af, og LEC eller VET snupper HAM …

1 Synes om

GRO fik 3 strafplaceringer + 1 point …det giver ham 8 point - de 2 første udløber i maj, yderligere 2 i Juni…

1 Synes om

Eller de to røde snupper hinanden :pray: :ups: :upside_down_face:

naah…det kommer ikk til at ske…de kan nemlig ikke snuppe hinanden :joy:

Set med danskerbrillerne på, har det virkelig været en nedtur i dag. Øv altså :frowning: Til gengæld kom der jubel her i stuen for 10 sekunder siden, da hulken gik fra en 6 plads til at udgå pga tekniske problemer. Men vildt nok det skete for begge Renault bilerne :scream:

ja,de gule fik da i det mindste ikke noget med hjem…

Kina i weekenden GP nr 1000…
træning 1 og 2 fredag 0355 og 0755
træning 3 lørdag 0455
kval 0730
løb optakt søndag 0630
løb 0810

FP1 er skudt i gang …og her sner det…eg i ovnen, kaffe i koppen
MAG er kommet med en forklaring om aero pakken der blev brugt sidst, de kommer med en opdateret hækvinge …

FP1 var ikke overbevisende for HAAS …GRO 10, MAG 11 - 1/100 langsommere

1 Synes om

FP 2 var heller ikke spor sjov…ren nedtur

De mener at det var fordi de ikke kunne få varme i dækkene…måske en fejl at bruge den nye aeropakke ? …nu FP 3 …håber det bli’r bedre…
MAG første mand på banen …de plejer ikke at ha’ så travlt …uuuuuh

og da de endeligt ville ud af bundskraber top 10 ligger Albons vrag over hele banen …tvivler på at de kommer i gang igen - det eneste lyspunkt er at deres tider er sat på gule sider, har de lidt i skøjten burde de kunne være tæt på top 10

ren nedtur i qual…sad næsten og råbte at de skulle se at komme ud mens banen var tom…hundehoveder

1 Synes om

Mja…Baku …kan det gøres dårligere end sidste år …? GRO DNF og MAG sidst med kun en halv bil + så vidt jeg husker en straf
fredag
FP1 1055
FP2 1455
lørdag FP3 1155
qual 1430
søndag race 1410

håber de gør det en smule bedre i år … det kan næsten ikke gå værre?

jamen det går da vældigt …

ikke opløftende for i morgen …

1 Synes om

Nej, men de har jo selv meldt ud, at de stadig ikke har fået løst problemet, så det er jo ikke en overraskelse. Heldigvis er Baku, som den nu en gang er, så man skal ikke give op men forberede sig på uheld og SC i massevis - og hvem ved så hvad der sker.

Tror deres problem er at de stoler for meget på gamle dækdata…basalt er det en ny bil og en ny dæktype - de har nok den højeste topfart af alle, en kæmpe fordel på Baku - men kan de ikke få dækkene til at hænge ved i sving er det så som så

Enig. Og samtidig har de ikke personale nok til at gå alt igennem på samme måde som de store hold,så de er hele tiden bagefter på data. Det er en kæmpe mavepuster for hele teamet og for os som fans sammenlignet med sidste år, men jeg er ikke klar til at give op endnu :smiley: Nå ja, og hulken kom ikke videre fra Q1, så det i sig selv er et plus for weekenden :joy: