Motor 2021

Ny tråd for motortosserne :bil:

3 Synes om

nå…jeg kan i hvert fald se det på IMSA TV: Live | IMSA

1 Synes om

16 timer tilbage…imsa gik ned for mig, til gengæld er det på motorvision
ser godt ud…

7 timer tilbage MAG lige kommet i bilen…ser stadig godt ud

Ja, bare ærgerligt at Kevin fik en straf senere for at slippe koblingen mens bilen stadig hang på “donkraften”, under et senere pitstop. Kevin har jo altid været en hurtig starter så det er måske det der stadig hænger ved! :upside_down_face: Derudover har han klaret det hulens godt som rookie.

1 Synes om

Heldigvis er de da oppe som nr 3 igen.
Den sidste time bliver spændende! Meget kan ske på den tid :slight_smile:

Er spændt på om Renger kører den sidste time …
er stadig ved at lære det her format at kende - også ift længden af stints per kører :ups:

Lige nu ligger “Kevins bil” nummer 1, men den skal formodentlig ind og have et sæt nye sutter og brændstof en gang mere inden løbet slutter.

har vist haft sølvbryllup med serien …prøv at finde et par you tube klip med BigMag i Panoz …
nå, men 2 straffe og 2 punkteringer = ca 5 minutter … :grade: :grade: :grade:

næste løb i IMSA er 12 timers Sebring d 20 marts
Long Beach 17 april ??? opgivet til denne dato ??
Laguna Seca 25 april - min abslutte favoritbane af alle incl F1 banerne
Mid Ohio 16 maj
Detroit 5 juni
The Glen 27 juni
Mosport 4 juli
Lime Rock 17 juli
Road America 8 august
Virginia intl raceway 22 august
Laguna Seca 12 september
Long Beach 25 september
Road Atlanta - petit le mans - 9 oktober

2 Synes om

billede billede
Det kan da ikke være godt, vand i olien, den har kørt 7500 km

1 Synes om

Kan de være vejret?

Hvordan ser pinden med olie ud

har den kørt mange småture KAN det være kondens, men ellers toppakning, revnet topstykke eller blok…now …bruger den vand? …bobler det i ekspansionsbeholderen hvis du tager proppen af ( pas på, VARM)
motor temperatur ? for varm/ kold / ryger op og ned?

Når jeg googler problemet, kommer der en anvisning på, hvordan man skifter toppakningen: https://www.autobutler.dk/bilens-abc/reparere-utaet-toppakning

For mig ville det være en nem beslutning. Det ville jeg aldrig rode med selv. Eneste tilbageværende spørgsmål er, om man selv kan køre bilen til mekaniker, eller om den skal hentes.

Ja i kan alle ha ret, den teknikker hos Skoda var meget bekymrer i ansigtet, han vil dog ikke sige noget, så de har behold den, og der er oprettet en garanti sag, så må vi se hvad den fejler.

1 Synes om

Køre ca 42-45 km ad gangen, og den har ikke stået stille, det er en ud af ti gange det kun er 6-7 km

Det ser alm. ud det var for jeg ville efterfylde med olie, jeg så den brune kagecreme

d 20-21 er der 12 timers Sebring, kan ses på Viaplay fra lør. kl 15 og TV3 sport fra kl 23 - om det evt sendes på Motorvision vides ikke pt…

2 Synes om

i følge EPG sender motorvision IKKE, men i følge andre sender de hele løbet live - samme gjorde sig gældende ved Daytona, intet på EPG, men live alle 24 timer…så :bebe: :kryds:

F1 sæsonen er forlængst i gang…
ændrede tider i weekenden

Træning 1 fredag kl. 10:55 TV3 Sport
Træning 2 fredag kl. 14:25 TV3 Sport
Træning 3 lørdag kl. 10:55 TV3 Sport

Lørdag kvalifikation kl. 14:00 TV3+

Søndag start kl. 15:00 TV3+

1 Synes om