Motor 2021

2 Synes om

ja, der skal gonnok laves lidt harddisk plads

Min far og jeg har også aftalt at vi går i hi den weekend :sunglasses:

jeg tror også det bliver et le mans jeg skal se :smiley:

Jeg har ferie så det bliver fantastisk i august, gang i grillen og ønskebrønden så fritter og burger til le mans yes det bliver fedt

1 Synes om

Burger ? …minimag og bigmag ?

hvis ellers den ikke er blevet til eddike har jeg en dunk Jan Magnussen rødvin…så røde bøffer og rødvin

2 Synes om

nå…men der er kun et par timer til hjul …har vist ikke setr et eneste race live i år…coronakalenderen passer ikke godt…men nu er det hele ved at gå op i en højere enhed …fejemaskinen blev kørt ud af garagen i går morges - service ok, det er lige straks jul uden h - det sidste læs brænde kom 4 timer senere…og mens jeg ventede på det byggede jeg en apple pie …nu støber jeg lige en pizza til løbet…og så er jeg klar

2 Synes om

LE MANS!!! Jeg sidder klar!

4 Synes om

Sådan! Verstappen verdensmester! Overhalede Hamilton på sidste omgang :checkered_flag::tada::smiley:

Meh … jeg bliver bare aldrig fan af den møgunge … :s:
Enhver anden en ham helt ærligt. Jeg kan slet slet slet ikke med, at hans kørestil nu bliver glorificeret … :frowning:

Jeg har det mere sådan: enhver anden end Hamilton :wink:

Tja… han behøver bestemt heller ikke vinde for min skyld, så længe mv heller ikke gør :ups:
Så meget hellere perez, leclerc eller ricciardo komme frem og vinde :slight_smile:

MV er heller ikke min favorit men har ikke noget imod ham. Hamilton kan jeg dissideret ikke snuppe!
Det er forfriskende at få en anden verdensmester end de sidste mange år.

Nu mangler vi bare at få MSC over i en Ferrari :wink:

skal indsparke at TOOT har indgivet flere protester …og jeg har mistet det sidste for mercedes, de er rent til grin, muligt at VER kører svinsk, det gør HAM oss - han er bare bedre til at skjule det

Hørte du at FIA over radioen sagde til Toto:

It’s called racing

jep…hørte jeg…iflg TV2 er begge protester afvist, FIA er nede…og VER er formentligt mester

Jep, det ser jeg også flere steder på fb nu, protesterne er afvist :+1:

Så er den ged barberet …
Mercedes appel