Mr. Jingles

Her er billeder af min nye hankat. Måske har i også nogle gode idéer til, hvad jeg kan kalde ham. Det må gerne være noget, der relaterer en smule til hans navn :høhø:

Er du vimmer, han ser sød ud!

Tak, jeg er også helt forelsket :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Åh, billede nr. 2 :hjerte:

Jingle :smiley: Det er skisme et alllt alt for sødt navn :smiley:

Ja, det er meget sødt til ham, men jeg vil nok finde et kaldenavn, for det er lidt besværligt at sige, når det hele skal med :tihi:

Han er da super, jeg ville kalde ham Jingels

mvh
Gitte

Nuurh, en rød cutiepie!

Jigit?
Mister
Jes (Jingles)
Gin

Ginnie :stuck_out_tongue: (Som den fra aladdin)

Jeg har også fået foreslået Mr. J :tihi:

Skøn bamse :slight_smile:
Jinx

Ja Jinx er da bare lige ham, uhh så lige hans tortie søster, mums et kuld

mvh
Gitte

[QUOTE=GitteS;621480]Ja Jinx er da bare lige ham, uhh så lige hans tortie søster, mums et kuld

mvh
Gitte[/QUOTE]

Ja, hans søster er heller ikke helt uden. Hun bliver også hjemme hos opdrætter :tihi:

tillykke, nøj hvor er han fín…jeg har faktisk en mr. jingles…men vi kalder ham henry og han er lige så rød…sjovt…vores Henry elsker Lars Lilholt musik, han går helt i selvsving når vi sætter musik på…griner…(vi har også en fladsnude, (Cheri) der er vild med fede finn og funny boys…der findes altså skøre katte, men vi er jo slaverne så vi føjer kattene.

Tak :slight_smile:

Ihhhh hvor sjovt, så må vi se, om vores Mr. Jingles også elsker Lars Lilholdt :tihi:

Vi skal hente ham d. 17. Juli, så det er ikke så længe til mere. Jeg har jo fulgt ham, siden han var 2 uger gammel :slight_smile:

Hvor er han bare dejlig :hjerte:
Jeg syntes han har et flot navn og jeg ville bare kalde ham Jingle :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;621660]Hvor er han bare dejlig :hjerte:
Jeg syntes han har et flot navn og jeg ville bare kalde ham Jingle :)[/QUOTE]

Tak Lisbeth, jeg glæder mig også som et lille barn til at hente ham og endnu engang smelte over hans lækre farmand :ups:

Jeg fandt endelig “min” kat, selvom han er den forkerte farve :lol: :lol:

Han er skøn, den lille bjælde.:hjerte: Held og lykke med ham. :smiley:

Tak, jeg er også helt forelsket :wehuu:

Jeg er sikker på, at ham får jeg glæde af i mange år :hjerte:

Jamen hvor er han da nuser! :love2:

Jeg synes han skal hedde Jingles :smiley: