Mr. Jingles

Du kan kalde ham Jay (som bogstavet J på engelsk :p) Susanne.

Han er da bare charmerende :inlove:

[QUOTE=Zunar-J5;621942]Du kan kalde ham Jay (som bogstavet J på engelsk :p) Susanne.

Han er da bare charmerende :inlove:[/QUOTE]

Det lyder let og enkelt at sige :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Jeg synes faktisk du skal beholde navnet :slight_smile:

jeg ved ikke om du har læst Stephen Kings “the green mile” - filmen er også lavet med Tom Hanks i hovedrollen

Mr Jingles er en mus… en magisk mus… ikke alene er det en cirkusmus der giver håb og glæde, men det er også en mus der er “smittet” med liv… den bliver langt over 100 :slight_smile:

Behold navnet - hvis symbolikken smitter bare en lille smule af får du et livsstykke og en livsledsager uden sidestykke :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;621986]Jeg synes faktisk du skal beholde navnet :slight_smile:

jeg ved ikke om du har læst Stephen Kings “the green mile” - filmen er også lavet med Tom Hanks i hovedrollen

Mr Jingles er en mus… en magisk mus… ikke alene er det en cirkusmus der giver håb og glæde, men det er også en mus der er “smittet” med liv… den bliver langt over 100 :slight_smile:

Behold navnet - hvis symbolikken smitter bare en lille smule af får du et livsstykke og en livsledsager uden sidestykke :)[/QUOTE]

Enig, og den film er bare skøn, har set den flere gange. :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;621986]Jeg synes faktisk du skal beholde navnet :slight_smile:

jeg ved ikke om du har læst Stephen Kings “the green mile” - filmen er også lavet med Tom Hanks i hovedrollen

Mr Jingles er en mus… en magisk mus… ikke alene er det en cirkusmus der giver håb og glæde, men det er også en mus der er “smittet” med liv… den bliver langt over 100 :slight_smile:

Behold navnet - hvis symbolikken smitter bare en lille smule af får du et livsstykke og en livsledsager uden sidestykke :)[/QUOTE]

Det er bare så svært at sige :ups:

Jeg kommer til at tænke… Hvor mange af vores katte bliver egentlig kaldt det, de hedder??? :?

Han hedder jo Mr. Jingles, men han får hurtigt en masse andre kæle- og kaldenavne - så kær som han er :høhø:

PS - har lige oprettet en tråd om emnet her :ok:

[QUOTE=Zunar-J5;622023]Jeg kommer til at tænke… Hvor mange af vores katte bliver egentlig kaldt det, de hedder??? :?

Han hedder jo Mr. Jingles, men han får hurtigt en masse andre kæle- og kaldenavne - så kær som han er :høhø:[/QUOTE]

Ja netop. Vores Schumacher bliver kaldt Schumi eller Sum Sum :smiley:

Og de fleste katte har i huset har et eller flere øgenavne :slight_smile:

Hvor er han bare skøøøn, stort tillykke med ham…
Som Regitze skriver, så har navnet en rigtig fed symbolik… Jeg tror jeg tilslutter mig dem som vil kalde ham ved hans givne navn:-)

Tak tak, han ender nok med at få en del øgenavne alligevel :wink: