Mulle er forsvundet (vordingborg)

Har oprettet en tråd i et forkert forum opdagede jeg tidligere…
Nå men vores dejlige hun kat på 3 år, der altid har været indekat hoppede ud i den store verden for ca. 48 timer siden… :frowning: Vi har gået ture nat og dag, kaldt og raslede med mad. Vi har spredt noget af kattegrusen rundt om ejendommen og i haven, samt hængt vores dyner ud hver morgen i håb om hun kan lugte sig hjem. Hun er selvfølgeligt efterlyst på diverse sider og hos de lokale dyrehospitaler ect. og idag hængt posters op og snakkede med folk i området… Men ingen har set mulle… Jeg er selvfølgeligt rigtigt urolig og vil bare gerne have hende hjem igen… Hun er en rød kat og en blandning mellem skovkat og almindelig huskat. Hun ligger sikkert og gemmer sig et sted… Håber der er nogen der ser hende/finder hende, eller at hun bare skulle beslutte sig for at komme hjem igen… For det har været 2 meget lange døgn. :’(

Jeg skal en tur til Vordingborg i morgen så det ville være dejligt med et billede så jeg har noget at sammenligne med. Der er jo en del røde misser.

Det er denne tråd, der henvises til: Min dejlige indekat er slubbet ud…

Og her er Cammie89’s billede fra DB-efterlysningen:

Håber, hun snart kommer hjem igen. :kryds::kryds::kryds:

Har du kontaktet de lokale internatter?

Hvis hun bliver indbragt ville det være rart at blive kontaktet,

[QUOTE=cæsar;654705]Har du kontaktet de lokale internatter?
Hvis hun bliver indbragt ville det være rart at blive kontaktet,[/QUOTE]

Der er jo i hvert fald Tullebo Kattehjemi Vordingborg. Kontakt også de lokale dyrlæger.

Og så lad os lige få på plads, hvor vi er. Det kan jo både være Ore, Nyråd og meget andet. :wink:

Takker for billedet FinnFrode. Jeg skal nok kigge på vejen.

Tak alle sammen… Ja jeg har ringet rundt til Tullebo og diverse i området …
det er ved Madsensund tæt ved Ore strand… :slight_smile:

Kom nu hjem min kat!

:kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe:

Håber på godt nyt snart!

Ore Strand lyder som et sted med sommerhuse? (er OVERHOVEDET ikke kendt på de kanter) - måske har nogen taget hende ind dér? Nogle opslag deromkringskader ikke :slight_smile: (nu ved jeg selvfølgelig ikke om du allerede HAR overklistret hele nabolaget)

Og igen… fang nogle børn og få dem til at holde øje

:kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe:

Det er nemligt et sommerhusområde lige over på den anden side af vejen hvor jeg bor… Har gået meget rundt der og spurgt til hvem der kan finde på at foder katte der og om nogen har set hende… Og posternes er vidt omkring nu… Åh jeg håber hun snart kommer tilbage… måske er hun bare ude for at finde sig en hankat og kommer hjem derefter… ?!

Så er vi oppe på 3. døgn og har endnu engang vadet området rundt, kaldt, raslet med mad, stadig ingen Mulle… Håber snart jeg høre noget fra nogen eller hun simpelthen bare beslutter sig for at komme hjem igen :’(

Hold ud - 3 døgn føles som lang tid for dig, men ikke nødvendigvis for katten. :trøste:

Eftersom Mulle har været indekat, er jeg også tilbøjelig til at tro, hun ikke er løbet ret langt, og så er weekenden en god lejlighed til at banke på hos folk med skure og garager for at checke, at hun ikke er lukket inde et sted. :kryds::ok::kryds:

Mm, håber du har ret… Det ikke sjovt at mangle sin lille kat! :frowning: Men jeg håber og vil blive ved med at lede og kalde… Lige indtil hun kommer hjem!

Jeg har alarmeret en opdrætter, der bor i din ende af byen. Hun holder også øje, hvis Mulle skulle komme forbi.

okay, vidste slet ikke vi havde sådan en omkring mig… 1000 og 1000 tak :slight_smile: Er meget positiv over alt den hjælp du har givet mig… Tak …

Når hun kommer hjem - for det gør hun selvfølgelig. Så smut til dyrlægen og få hende steriliseret. Fertile udekatte - de strejfer - kastrater har ikke samme behov.

Håber snart damen vender snuden hjem …

Det er mig; jeg fik mail fra FinnFrode og vil selvfølgelig holde øje med Mulle. Jeg bor nede ved Steiner-skolen. Og jeg har vist min mand billedet; han plejer hver dag at tage en lang løbetur i området, så han skal nok også være OBS på Mulle. Håber inderligt, at hun komme hjem i god behold! :kryds:

Tak det er jeg virkeligt glad for, alle øjne og øre kan bruges :slight_smile: Især nu hvor det lyner og de lover skybrud… Ved at min stakkels kat ikke er særlig glad for vand.
Håber virkeligt det måske kan få hende til at komme hjem, for har en lille mistanke om hun er tæt på, og har også set en skygge af en kat i nogen hække i nærheden. Men hun er stadig ikke kommer selvom vi kalder og rasler med mad… Suk, savner hende!

Og jeg må indrømme at jeg mister en smule mere håb for hver gang jeg er ude og kalde, hun er jo en smuk og dejlig kat kunne være nogen havde taget hende ind eller hun bare er blevet væk i den store verden…

Det er alt for tidligt at opgive håbet. Det er dog ikke sikkert, det lige er regnen, der får hende til at komme hjem. Hvis hun ikke kan lide vand, så er det nok mere sandsynligt, at hun skynder sig at gå i dækning et sted lige i nærheden af, hvor hun er, mens den står på. Men jeg håber da, det er hende, I har set ude i buskene. Kan I have jeres dør til at stå åben? Eller et vindue - så hun selv kan snige sig ind, hvis hun skulle dukke op? Eller er omstændighederne ikke til det? Jeg tænker ikke på om natten. Man skal jo ikke udsætte sig selv for fare. Men om dagen, når I kunne holde lidt øje med det?

Ellers må I jo sprede mere grus ovre ved hækken og op til huset - når det er holdt op med at regne, selvfølgelig.

Ja det har du måske ret i… Vi har haft både vores ene dør og vores vinduer åben døgnet rundt siden hun forsvandt… Sover alligevel rimeligt let, da jeg vågner hver gang jeg høre en lyd bare for at kunne stå op og se om min kat skulle være kommet hjem… Ja, men man kan jo ikke lade være med at gøre sig tanker om hvor hun er henne… :confused: og hvorfor i al verden hun ikke er kommet hjem endnu… Nå har sat lidt tun ved døren, måske kan hendes ynglings spise lokke hende hjem igen…