Mulle er forsvundet (vordingborg)

Cammie, jeg håber Mulle snart kommer hjem igen - det er jo frygteligt at gå i uvished.

Men hvis hun er i løb, så er hun nok på herresjov og kommer så hjem, når det ikke er spændende mere.

:kryds::kryds::kryds::kryds: for at hun dukker op en af dagene

Tak Eva… Ja jeg satser også på det er noget i den stil… Nå men fik mig da lige en svømme tur, det begyndte at vælte ned med regn så måtte lige ud og kikke de steder hvor jeg kunne tænke mig der var lidt læ, forhåbentligt går der ikke så længe. For ja som du siger, det er forfærdeligt at gå i den uvished…

Nu får du sådan en masse :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at hun står foran døren og mjaver i morgen tidlig :slight_smile:

Tak håber jeg også … :slight_smile:

Min mave krøller sig helt sammen når jeg læser med, håber sådan hun snart kommer hjem til jer…og håber hver gang jeg kommer herind, at NU er hun kommet.

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Stadig ingen Mulle, må ud og kikke igen … :confused:

Prøv at lede i skumringen eller lige efter det er blevet mørkt - Brug dine ører godt, hvis du hører noget kattejammer, så gå efter lyden, for så er det sikkert din Mulle, som har gang i noget hankatte-sjov. Det er højsæson for løbetider lige nu, og en løbetid varer ca. en uges tid - Så hvis du ikke finder hende inden, skal du ikke regne med hun selv dukker op, før homonerne er faldet til ro …Jeg er sikker på du nok skal få hende hjem. Skynd dig at lade hende neutralisere når hun lige har hvilet lidt ud efter springturen, og få hende ved samme lejlighed testet for om hun har haft en affære med en hankat med smitsomme sygdomme.

Er ude hver nat ved skumrings tid og om natten og har ikke støt på hende endnu… Men ja må blive ved at lede og håbe… :slight_smile:

Åh lille mulle kat … :confused: Så er det ved at være “kom hjem tid”…

Har også uploadet nogen billeder af hende hvor man kan se hende lidt bedre…

Og her er det direkte link til dit Mulle-album. Hun er en meget smuk kat.

Hold modet oppe, for som Alice skriver, kan det godt være hun lige skal have “løbet færdig”. :kryds:

1000 tak :smiley: Du er en god hjælp… Ja hun er nemlig super skøn:D

suk stadig ingen Mulle :confused:

:kram:

MIN KAT ER KOMMET HJEM :smiley: Hun har boet i en mands udestue, hun gemte sig dog da vi kom derhen men kom selvfølgeligt med det samme da jeg kaldte… 5 min efter jeg havde siddet og grædt snot fik jeg bare det bedste opkald ever… Og Mulle har det godt, glad for at se sine mennesker igen… :smiley: :’) Yay ;D

Hvor er det skønt!!! Pyyyyyh, en dejlig nyhed! :thumbup:

Det var godt hun kom hjem igen giv hende et ekstra nus fra mig :slight_smile:

Hvor var det en god nyhed :thumbup:
Så kan du sove roligt i nat :smiley:

Yay :’)

Så bliver det bare spændene at se om hun er med killinger, hvornår kan man egenligt se de første tegn på det hvis det skulle være tilfældet?