Multifunktionsseng

… min mor køber sådan nogle bløde, varme, polstrede ting, som hun siger er kattesenge.

Næ, dét her, det kalder jeg en katteseng!

Jeg bruger den også som skateboard og sommetider kan jeg lokke min mor til at give mig en kælketur i den!

Hahaha Ja katte skal nok selv bestemme hvad de synes er bekvemt! Det er ikke altid det harmonerer med andres opfattelse af ordet :smiley:

Uhm Pepsi. tror jeg skal hen og ha’ en dejlig kold dåse af det nu :slight_smile:

:tihi: Sådan er det også herhjemme.
Især Waldo er VILD med alt med kanter der ikke er blødt.
Og pyt om størrelsen passer, kan der være et enkelt ben i er det super :ok:

Hihi - Her elsker min birma dreng Sika os dem …

Dog har han ødelagt den sidste jeg havde…

• Dejligt billede :hjerte:

Jeg har faktisk aldrig prøvet at bruge dem som kattesenge… Men egentlig tror jeg Delle vil synes om dem, hun er nemlig ikke til bløde ting. Og jeg har heldigvis masser af dem både med og uden fyld L

Så det skal de lige afprøves… :smiley:

Her i huset var det en gammel Dumlekasse, som var den bedste seng nogensinde… jeg tror at det tog omkring ½ år inden den endelig var lagt i stykker :smiley:

Orv, Dumleversionen er oven i købet en etageseng! :høhø:

Orv, Dumleversionen er oven i købet en etageseng! :høhø:

Der er noget galt med min kat! Den fylder slet ikke sin Pepsibakke ud? Er det en af dem til 12 Pepsier du har brugt?!

(de andre er også gået ud, her er dejlig stille lige nu:

Altså de to masker :wehuu::wehuu::wehuu:

sådan en har jeg også

[QUOTE=Battlestar;683457]sådan en har jeg også

[/QUOTE]

Nej din er af et helt forkert mærke :wink:

Hm jeg må ha’ en større kat… eller en mindre bakke. Det er faktisk sjovt for her kan man rigtig fornemme hvor meget større de langhårede er :smiley:

Altså Trekkie, du har jo FORET den - sådan en bette SIA-missa har måske ikke polstring nok til den rå kasse :?.

(min kasse er en 18-stks)

En 24 styks - stor kat. :smiley:

Min er så osse en 24 stks. Og ja, jeg forede den for ellers forsvand Delle da elt i den :wink: (hun er forresten CRX og ikke SIA, men pyt med det) Det var også mest fordi hun elsker at ligge på håndklæder oppe på tørretumbleren så jeg ville give hende noget jeg vidste hun ku’ li’ at ligge på :slight_smile: Hun har jo ikke så meget polster-pels L

Ahh ups :doh:- jeg er ikke så god til korthårsracerne … (hmm… CRX ?)

cornish rex :slight_smile:

du kan se dem alle sammen http://www.kattegale.dk/content.php?114-EMS-koder