Mums

Lige nu har vi siddet med hjemme bagt franskbrød, hjemme lavet leverpostej og hjemme lavet appelsin marmelade… Det er ren hygge og samtidig kan man hører missebørne spinde…

Hvad er hygge for jer ?

[quote=skeem;272690]Lige nu har vi siddet med hjemme bagt franskbrød, hjemme lavet leverpostej og hjemme lavet appelsin marmelade… Det er ren hygge og samtidig kan man hører missebørne spinde…

Nu spiser jeg ikke leverpostej…
Men ovennævnte ville også være hygge for mig. :slight_smile:
Og ild i brændeovnen…

stormvejr eller snevejr…

sidde i vindueskarmen sammen med misserne og min mand med hver vores tæppe rundt om os og en kop varm kakao i hånden mens vi kigger på vejret og misserne forsøger at stjæle flødeskummet i kakaoen :slight_smile:

Uhm, hjemmebagt franskbrød og leverpostej.

Hygge for mig er uvejr, storm, snestorm, tordenvejr.
God varme i ovnen, noget lækkert at spise og så, en rigtig god gammel Morten Korch film.
Det er da hyggeligt.
Hilsen Lisbeth

Hygge for mig er mange ting, men især at kunne sove længe på en hverdag, og så tage maden med ind i sengen og skiftevis proppe mad i munden og ae en søvndrukken kat eller to :hjerte: :hjerte:

Hygge for mig kan være regn og rusk udenfor - mig indenfor med en hel dag foran mig uden program, the, god chokolade, en god bog og 3 burmesere på skødet.:thumbup:- ahhh!

Hilsen Jette.

Hvis det nu er sådan en rigtig kold aften så er det bedste jeg ved at tage dynen med ind i stuen. Så sedder jeg under dynen sammen med min mand og Biancamissen oven på dynen. Så laver vi varm kakao med flødeskum og ser en god film. Det er alså hygge :slight_smile: