MUSE kuld (BAL og OLH)

[QUOTE=En forhenværende bruger;1103838]Tillykke med killingerne.

Hvor er drengen dejlig.

Jeg spørger måske dumt, men er han BAL eller OLH? :ups:[/QUOTE]

Det er da ikke dumt :slight_smile: Han er BAL

Hun er chokolade tortie og han bliver chokolade masket - muligvis tabby

[QUOTE=Anne Korsbakke;1103908]
Hun er chokolade tortie og han bliver chokolade masket - muligvis tabby[/QUOTE]

Tillykke med dem :flag:

Er hun ikke også tabby? Eller er det noget rødt på øret som jeg ikke kan se i vinklen på fotoet, der får hende til at have tabby kant der? :slight_smile:

[QUOTE=Anne Korsbakke;1103908]Det er da ikke dumt :slight_smile: Han er BAL

Hun er chokolade tortie og han bliver chokolade masket - muligvis tabby[/QUOTE]

Han er altså helt vildt læks :hjerte:

Jeg kunne ikke lade være med at google, og det skulle jeg aldrig have gjort, jeg blev helt solgt. :wehuu:
Og fandt ud af, at han var BAL. :tihi:

[QUOTE=Eife;1103971]Tillykke med dem :flag:

Er hun ikke også tabby? Eller er det noget rødt på øret som jeg ikke kan se i vinklen på fotoet, der får hende til at have tabby kant der? :)[/QUOTE]

Nej hun er ikke tabby :slight_smile: Når nu hun ikke kunne være BAL, så er jeg i det mindste glad for hun er uden striwer

Hvor er de bare dejlige! :lovelove: Stort tillykke! Ham dér maskebarnet lader jeg bare være med at kigge på i fremtiden :wink: :hjerte:

(Tiden vil vise om de skal have kælenavnene Megalomania og Supremacy… Man er vel siataler, selv om man er hippie :muhaha: )

Striber er da det smukkeste :wehuu:. Se bare på min lille røde tiger :stuck_out_tongue:

Aha. Tak. Jeg har aldrig hørt udtrykket før… og jeg må indrømme jeg ikke anede hvilken vej babyer plejer at vende… så længe det er med hovedet først L

Hun kom også med hovedet først. Det vendte bare opad i stedet for nedad :slight_smile:

:wink:

Personligt er jeg ikke til striber, hvis katten er tortie. Det roder for meget