Musen 6 uger henne

Her kommer der så lidt billeder af den drægtige mus aka Anabell. Jeg ved ikke om katte er lige som mennesker, at anden og efterfølgende gange bliver de hurtigt større, for ellers tror jeg der er flere derinde denne gang. Men det kan jeg jo få at se om 3 ugers tid.

Figaro skulle også lige op og ligge i træet.

Hvor er hun bare skøøøn Karina :smelter:
Glæder mig til at følge hende og mislingerne, når de ser dagens lys :wink:

Hvor er hun bare fin :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg håber dog ikke, du har 100% ret i, at de bliver større anden gang - jeg synes, Fanny var riiiiigeligt stor sidst :wink:

[QUOTE=Temple Bar;708323]Hvor er hun bare fin :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg håber dog ikke, du har 100% ret i, at de bliver større anden gang - jeg synes, Fanny var riiiiigeligt stor sidst ;)[/QUOTE]

Jeg ved det heller ikke, men kvinder som er gravide for 2. - 3. gang bliver hurtigt synligt gravide, så måske det er tilfældet med katte også. Jeg har aldrig prøvet at have en kat som har fået 2 kuld killinger før. Jeg har jo været som Fru Hansen som bare lige ville have et enkelt kuld på mine huskatte eller blandinger, hvorefter de så er blevet neutraliseret. :slight_smile:

Men ok hvis Fanny skulle blive større så sprækker hun jo :høhø:

[QUOTE=DK Mammarazzi;708318]Hvor er hun bare skøøøn Karina :smelter:
Glæder mig til at følge hende og mislingerne, når de ser dagens lys ;)[/QUOTE]

Tak Rikke, det bliver rigtig spændende at se udfaldet, og så må der jo gerne komme en hunkilling denne gang, så jeg har noget at arbejde videre med.

Ja, det er jo det - hvis ikke jeg husker meget galt, så tog hun 1,5 kg på (med en egenvægt på 2,9 kg før parring) :wink:

:kryds: alt hvad :kryds: kan for at du får den smukkeste, kønneste lille missepige til at føre linjerne videre :slight_smile:

Jeg havde glemt, hvor smuk hun er, Anabell :hjerte:

Jeg håber, hun giver dig sådan en lille, smuk, sorrel pige mere :kryds:

Hvor er hun smuk :besvimer:

Jeg håber ikke hun får en sorrel hankilling, så kommer jeg til at sætte dig på ignorer, jeg kan ikke have dem! …

For de er alt alt for søde :inlove:

Sådan en fin rund mavse :inlove:

Jeg mener at have hørt noget om at de bliver større anden gang… Og det er jo også lidt logisk at hud og muskler ikke er helt så stram omkring det derinde som første gang… men hvad ved jeg :tihi:

Anabell er blever rundere - ikke voldsomt syntes jeg. Sidst gav hun drenge - denne gang bliver det lutter piger det er jeg sikker på :-.)

Hun hviler i sig selv - dejligt at se.

Held og lykke

[QUOTE=galath;708542]Jeg havde glemt, hvor smuk hun er, Anabell :hjerte:

Jeg håber, hun giver dig sådan en lille, smuk, sorrel pige mere :kryds:[/QUOTE]

Tak Ingrid. Ja hun er smuk, lidt forbedringer håber jeg da på til den næste generation. :stuck_out_tongue: Det er jo lissom formålet med min parring

[QUOTE=Highfield;708575]Hvor er hun smuk :besvimer:

Jeg håber ikke hun får en sorrel hankilling, så kommer jeg til at sætte dig på ignorer, jeg kan ikke have dem! …

For de er alt alt for søde :inlove:[/QUOTE]

Hihi Det håber jeg så at der ikke kommer, både for din og min skyld :smiley:

[QUOTE=Eife;708629]Sådan en fin rund mavse :inlove:

Jeg mener at have hørt noget om at de bliver større anden gang… Og det er jo også lidt logisk at hud og muskler ikke er helt så stram omkring det derinde som første gang… men hvad ved jeg :tihi:[/QUOTE]

Ja jeg synes nu også det må lyde meget fornuftigt.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;708639]Anabell er blever rundere - ikke voldsomt syntes jeg. Sidst gav hun drenge - denne gang bliver det lutter piger det er jeg sikker på :-.)

Hun hviler i sig selv - dejligt at se.

Held og lykke[/QUOTE]

Ja hviler i sig selv, og ved hvad hun vil. Hun er ved at drive mig til vanvid i sin kælenhed. Hun har aldrig været så ekstrem som hun er i øjeblikket, jeg kan ikke få lov at lave noget som helst i fred. :surrender1:

Hvor er hun smuk :slight_smile:

Held og lykke med fødslen når den tid er, og jeg glæder mig til at se billeder af de små :love2:

Håber hun giver dig en rigtig lækker tøs :kryds:

Hun er dejlig. :hjerte: Held og lykke med det. :ok:

Jeg havde ikke held med min seneste profeti om hvormange og hvornår, så jeg skal ikke have kigget i krystalkuglen lige med det første… :høhø: