Mushu har idag været til kontrol med sit hjerte på hospitalet da det nu er 14 dage isden han blev udskrevet.
Mushu havde fået konstateret hcm og hans venstre hjertekammer var svært fortykket samt han havde vand i bughulen.
Dyrlægen skannede ham og alt så helt normalt ud! Han skannede igen og igen for han sagde at han aldrig havde set noget lignende. Han havde få gange før set katte der over længere tid havde kommet sig helt over sygdommen, men aldrig så hurtigt
Jeg kan ikke tro det! Jeg er målløs! Jeg havde aldrig aldrig turde håbe på et sån mirakel. Jeg havde bedt til at jeg måtte have ha i mange mange år endnu, men en (næsten) raskmelding!?
Dyrlægen sagde at det hjerte han skannede var fuldstændig normalt.
Vi fortsætter stadig på medicinen selv dyrlægen sagde at medicinen ikke burde have gjort det mirakel med hjertet som er sket…
Vi skal til kontrol igen om 1/2 år og så må vi se derfra…
Jeg er bare så lykkelig
Nøj, hvor er det dejligt at læse, Celina!
Jeg håber det bedste for fremtiden, men med den fightervilje han lægger for dagen, kan det da kun blive godt.
Er det så på grund af medicinen at hjertet er blevet helt normalt (??) igen? [/quote]
Nej dyrlægen sagde nemlig at medicinen ikke kunne lave en forbedring af selve hjertet på den måde som der er sket. Ja han sagde at han havde set det før og man simpelthen ikke kunne give en forklaring på dette mirakel…