Musik om morgenen

Jeg går ikke rundt med ipod længere, men disse Heart of Glass og Hung up vender jeg tit tilbage til. De får mig til at komme igang hurtigt på en sur morgen. :slight_smile:

Hm er jeg mon lidt et discohjerte… -tihi

Har du en sang som du ekstra godt kan lide at lytte til om morgenen? Eller er jeg den eneste der forbruger musik på den måde?

Orv, den her også: - YouTube

Uha nej du er ikke ene…

Musik er en MEGET stor del af mit liv…

Jeg forbinder minder og oplevelser med musik :slight_smile:

Morgen lig med stilhed :slight_smile:

Hold da op, det er jo en gammel traver fra dengang Michael Jackson var sort og havde næse.

Hvor var han kær - synd at han i den grad har ødelagt sit udseende.

:græde::græde::græde::græde:

Musik har en MEGET stor plads i mit liv… Jeg bruger min mobil om morgenen i toget og hører P4 i 1,5 timer med nyheder og musik og hjem igen i 1,5 timer… Derudover har jeg også min ipod fyldt op med god musik… :):slight_smile:

[ame=“- YouTube”]YouTube - The ting tings - That’s not my name[/ame]

Jeg sætter tit tv´et på VH1 om morgenen, også gerne senere hen på dagen hvis jeg vil høre musik :slight_smile:

Ja, lidt senere i dag vil det være:

[ame=“- YouTube”]YouTube - Republica - Ready To Go (U.S. mix)[/ame]

og i aften:

[ame=“Baywatch Theme - YouTube”]YouTube - Baywatch Theme[/ame]

jeg har min helt specielle god morgen sang for tiden…

naar jeg hörer denne sang, traller jeg med og humöret flyver lige op til skyerne…

[ame=“Emilíana Torrini - Jungle Drum - Music Video - YouTube”]YouTube - Emilíana Torrini - Jungle Drum - Music Video[/ame]

ellers hörer jeg meget gerne house musik (old school) rigtig glad musik for mig…

cool… :thumbup:

Ja jeg tror jeg er lidt sjov på det punkt. Når jeg går alene hjemme om morgenen er det yderst sjældent jeg tænder radio/TV, men lige så snart jeg sætter mig ud i min bil SÅ skal der være lyd.

Hører meget musik og det kan være på alle tider af døgnet - Uanset, hvornår lysten kommer - To ting er sikkert - Min bil nærmest hopper hen af vejene, da både pigerne og jeg ynder at høre usandsynligt højt musik i bilen og hvis der skal gøres rent, kan det kun lade sig gøre med anlægget på MAX volume :stuck_out_tongue: Men så er her også fint bagefter :slight_smile:

jeg elsker musik og noget af det første jeg gør om morgenen er at tænde for musikken. min dag er helt forkert hvis den ikke er startet med musik

[quote=Skandikatt;247752]jeg har min helt specielle god morgen sang for tiden…

naar jeg hörer denne sang, traller jeg med og humöret flyver lige op til skyerne…

YouTube - EmilÃ*ana Torrini - Jungle Drum - Music Video

[/quote]

En islænding (med italiansk far) :thumbup:

Hvis jeg skal høre musik om morgenen, så skal det være noget poppet … noget der bare glider ind ad det ene øre og ud af det andet.
Hvis nogen udsætter mig for teckno eller noget så forfærdeligt som Rammstein, så skal vi vist over i en helt anden tråd [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=11871”]Er du morgensur? - De Kattegale Debatterer[/ame] :S

Jeg elsker mine CD’er.
Men generelt hører jeg kun P 1 -

Jeg har næsten aldrig TV’et tændt.
Hverken morgen eller aften.

Jeg hader radio eller TV, som blot kværner dagen lang.
Jeg ved ikke noget bedre end stilheden herude på landet :slight_smile:

[ame=“Official Ever Present Past Video - YouTube”]YouTube - Official Ever Present Past Video[/ame]

Min dag starter med at clock-radioen tænder (P3). Og når jeg står op, tænder jeg radioen i køkkenet i stedet. Den kører til jeg tager afsted en time senere :slight_smile: (Det eneste minus ved det er, at de kalder det “natradio” frem til kl. 6 :øhmm:)

[ame=“Village People - YMCA OFFICIAL Music Video 1978 - YouTube”]YouTube - YMCA[/ame]

Kan slet ikke undvære musik i lastbilen … Radio Alfa er nr 1… men desværre så kan man ikke hører det i hele landet… syntes det var sørgelig da radio city kun kunne høres i KBH og på computer, fedt med en rock kanal…