Muslinger 4 uger

Så er Muslingerne blevet 4 uger, og det fejrede Anabell i aftes med at flytte dem ind i stuen.

De synes selv det er en oplevelse at spise kattegrus, og så er fødder utrolig sjove. :tihi:

Dreng, han er lige blevet vækket, så han ser lidt betuttet ud. :høhø:

Bititi, som er den første fremme og undersøge tingene.

Bora, han er lige i hælene på tøsen.

Og ugens bonusbillede er Bititi, som var helt ekset med Kong´en.

Hvor de skønne - er dreng ikke noget uformelig i forhold til de andre:-) Han ligner næsten en skilpadde - han skal motionere mere :tihi:

Skønne fotos.
Lige nu er jeg faktisk mest vild med pigen :ok:

Vi snakkede også lige om det, men han må sidde og pakke sig sammen, for han ser ikke ud til at være så buttet når han render rundt.

Ps) Og jo vi skal snart have fastsat os på et navn, så også de stamtavler kan blive søgt.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;747943]Skønne fotos.
Lige nu er jeg faktisk mest vild med pigen :ok:[/QUOTE]

Det er jeg også. Så foreløbig tyder det på at jeg nok skal beholde hende.

Ellers leger jeg med tanken at hvis en af drengene er bedst, så må jeg jo købe mig til en ny hunkat han kan parres med.

Øv, jeg må lære ikke at kigge i den slags tråde - de er jo bare alt for lækre :inlove:

[QUOTE=KKH;747947]Det er jeg også. Så foreløbig tyder det på at jeg nok skal beholde hende.

Ellers leger jeg med tanken at hvis en af drengene er bedst, så må jeg jo købe mig til en ny hunkat han kan parres med.[/QUOTE]

Men man er meget mere fri ved at beholde en hunkat :slight_smile:

De er skønne alle tre :hjerte::hjerte::hjerte: - og Bititi her er da især. Det er et stort plus, når beholderen også er en livlig og nysgerrig killing. :slight_smile:

Drengene sendte mig et forundret blik lige før, da jeg kom til at skraldgrine lige så højt af lille Betiti, som hun selv ser ud til at gøre. Men det gjorde ikke rigtig indtryk, da jeg forsøgte at vise dem lillesøster :høhø:

Hvor er han skøn, ham den lille kuglerunde trillefyr :hjerte: Jeg kan huske, at der var et af b-navnene, der betød noget i retning af “noget meget stort” - var det ikke det, han skulle have, mon? :tihi: Bahari var det.

Men den lille blegfis er nu også dejlig - set med ikke-opdrætterøjne :hjerte:

Ja det er vi helt enige om.

[QUOTE=FinnFrode;747954]De er skønne alle tre :hjerte::hjerte::hjerte: - og Bititi her er da især. Det er et stort plus, når beholderen også er en livlig og nysgerrig killing. :slight_smile:

[/QUOTE]

Ja hun bliver vist en anelse fræk, tror jeg. For hun skældte mig faktisk ud på det billede.

[QUOTE=galath;747956]Drengene sendte mig et forundret blik lige før, da jeg kom til at skraldgrine lige så højt af lille Betiti, som hun selv ser ud til at gøre. Men det gjorde ikke rigtig indtryk, da jeg forsøgte at vise dem lillesøster :høhø:

Hvor er han skøn, ham den lille kuglerunde trillefyr :hjerte: Jeg kan huske, at der var et af b-navnene, der betød noget i retning af “noget meget stort” - var det ikke det, han skulle have, mon? :tihi: Bahari var det.

Men den lille blegfis er nu også dejlig - set med ikke-opdrætterøjne :hjerte:[/QUOTE]

Tak Ingrid, jeg havde faktisk overvejet Bilashi bare fordi det kunne være sjovt. :smiley:

Tak forresten, det var ikke min mening at overse dig :slight_smile:

De er super skønne alle tre :hjerte::hjerte::hjerte: - men Bora kan jeg nu slet ikke stå for :smelter:

Ja, det havde jeg også godt hæftet mig ved. Så behøver han i hvert fald ikke at have bestemte karaktertræk for at leve op til det :slight_smile:

Hvor er de skønne Karina :wink:
Især bonusbilledet af Bititi - Det er da bare for nuser :hjerte:
Skal drengene ikke snart have navn også :?

[QUOTE=DK Mammarazzi;747987]Hvor er de skønne Karina :wink:
Især bonusbilledet af Bititi - Det er da bare for nuser :hjerte:
Skal drengene ikke snart have navn også :?[/QUOTE]

Den ene dreng fik navn i sidste uge. Bora der betyder sne.

Og jeg har lige besluttet at den anden kommer til at hedde Bilashi, som betyder af ingen grund/årsag. :smiley:

[QUOTE=KKH;747990]Den ene dreng fik navn i sidste uge. Bora der betyder sne.

Og jeg har lige besluttet at den anden kommer til at hedde Bilashi, som betyder af ingen grund/årsag. :D[/QUOTE]
Sorry det er da også mig, der ikke kan se :wink:
Det er nogle fine navne alle tre :wink:

Hvor er de charmerende. :smiley: Bonusbilledet er da bare slet ikke til at stå for! :hjerte: Det for da godt nok smilet frem! :D:wehuu:

:inlove: Åh hvor er de da skønne!!
Og så med dellepy på Bora! :hjerte:

Er helt vild med Bilashi-drengen :hjerte: Han er så kær!

Hvor ser de skønne ud Kia. :hjerte: