Musse har født

Igår onsdag sent aften kunne jeg høre en masse larm fra det badeværelse hvor Musse er
Jeg tænkte : Det var da satans !! -fløjte -fløjte og gik ind for at se efter hvad der var galt,og alt var rodet til,hendes fødekasse,madskål det hele var skubbet rundt
så satte jeg mig ned ved siden af hende,det hjalp på hende,hun slappede af og lagde sig ned ved siden af mig.

Jeg mærkede efter om hun var våd bagi,det var hun,så jeg fik jan til at lave noget kaffe til mig,hente smøger og et askebæger til mig.

Hun spandt til den store guldmedalje,så gik veerne i gang og hun pressede og pressede men der skete ikke rigtig noget,efter lidt tid kiggede jeg hende bagi,og så en hale stikke ud,mig vaske hænder,og ellers tage fat i halen på killingen,ved hver ve trak jeg en lille smule bagud så killingen til sidst kom ud.

Musse vaskede killingen og den søgte ivrigt efter patten.
Dette gentog sig 4 gange,men den sidste nr 5 kom ud som den skulle med hovedet først . [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

Musse var rigtig dygtig,men var meget afhængig af mig,jeg måtte ikke rejse mig for at tisse eller vaske hænder,eller finde håndklæder frem .Hun blev ved med at se efter mig og kalde.jeg talte hele tiden til hende.
Mellem hver ve lagde hun sit hoved på mine ben.
Men knurrede(brummede) når Jan kom

Tillykke :slight_smile: hvor er det en dejlig lille familie!!

Tusind tak :slight_smile:
Jeg har ikke set efter køn endnu,men er sikker på der ihvertfald er en pige( 3-farvet)

Hov jeg glemte at fortælle hun stoppede kl 2.50 og jeg skulle op på arbejde kl 4 Gaaab
og jeg skulle have 12 timer igen idag,så det var en rimelig bælgøjet laila der mødte på arbejde idag G

-hop TILLYKKE, hvor ser de dejlige ud.

[oregonian_bear9.gif] -ballon -bear Kæmpe stort tillykke med de skønne skønne killinger. -balloons -gruppekram

Kæmpe stort tillykke med de små… og kløen bag ørerne til dygtige Musse

-balloons -hop -balloons

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee Tillykke med mislingerne, glæder mig til at høre om køn og farve osv …
-hop -hop -hop

hejsa

tillykke med den skønne og dejlige familie forøgelse

TIllykke med killingerne…

Tak skal i have allesammen -engel -tak -tak

Husk at holde os opdateret med nye billeder -høhø

selvfølgelig da,jeg kan jo ikke lade være -engel -engel