"musseskulder" :-) - poter på fladskærm

Hej med Jer

Ja jeg ville lige spørge om der er nogen af jer som har problemer med Jeres katte som laver/sætter poter på skærmen, og hvad tager i det af med
Lige nu tror jeg der er mindst “100” små poter på skærmen (fladskærm)

-uha
Ja det er ikke lige en mussearm jeg har, men i skulderne -uha

Hilsen Calico

Man kan få sådanne nogle engangsklude til at rense skræmen med. Lidt ligesom dem man gør briller rene med, bare specielt til fladskærme

Ligeledes kan man få mocrofiberklude… sådanne bruger vi herhjemme også vil vinduer og spejle. Det genialt… så gør jeg rent uden kemikalier - det har jeg det godt med.

[bigloony]

Dem har jeg også men vidste ikke at de også kunne bruges til fladskærm. Foreskellen er at de specielle serviette har noget smudsafvisende i dem så de ikke så let tiltrækker støv.

Så blev jeg det klogere. -høhø

De er SUPER gode!! Kan varmt anbefales :smiley:

Jeg har mahoginy møbler og førhen brugte jeg en special spray. Nu bruger jeg kun microfiber klude hårdt opvredet i lidt eddikevand.

Så ja de er gode, også til vinduer og spejle. Lædermøbler og, ja faktisk til alt.

Vi bruger også mikrofiberklude - til bærbar/stationærskærm, tv´er, akvarieglas, spejle osv. -thumbs

Jeg bliver lige nød til at spørge dumt - gør i microfiber kluden våd? Min fladskærm har en mat overflade og alt kan ses på den og har tit tænkt over hvad jeg kan gøre ved den.

Ja jeg gør den våd ellers ville den virke statisk

jeg bruger mikrofiber klud og fladskærms rens til alle fladskærme i huset inkl. mine laptops :slight_smile:

det er super :slight_smile:

Hej Alle

1000 tak for Jers svar, nu har jeg “fået” når ja køb microklude, de er hammer gode, når jeg har læst om dem var mit svar altid ja ja hvad er så det næste, men her kom jeg til “kort”, de virker, hvor herligt.

Mange tak for det

Mange potedask fra Calico [bigloony]

Hvor godt!!!

Fedt du fandt noget der virker

Kh Annette