My er bare.. ja MY ... ARGH den kat giver mig dårlige nerver

My er og bliver nok bare My (ja hvem skulle hun ellers pludselig blive :høhø:)

Kender i det der med at man kan høre en underlig lyd man ikke helt kan placere en sen aften time ?

Sådan havde vi det den anden dag … og jeg måtte op for at finde ud af hvad det var … det var My den andsvage kat der legede med sin hale :hjerte:

• det er der jo i bund og grund ikke noget galt i hun gør … det var mere STEDET hun valgte at gøre det … :venter:

Jeg tør slet ikke tænke på, hvis hun nu var “andet end en huskat” og virkelig gav os udfordringer med hendes unoder :klapper:

Hun har med garanti aby i sig!!!
Det der er lige netop sådan noget Ting ville finde på… det er sjovt… det indeholder alle muligheder for at slå sig selv ihjel… det er sjovt!!!
SUK…

(og ja - jeg ved godt at My er en smuk sort huskat uden noget racedyr blandet ind i det :slight_smile: men hendes handling er bare SÅ typisk aby :slight_smile: )

[QUOTE=Ann K;1160942]Hun har med garanti aby i sig!!!
Det der er lige netop sådan noget Ting ville finde på… det er sjovt… det indeholder alle muligheder for at slå sig selv ihjel… det er sjovt!!!
SUK…

(og ja - jeg ved godt at My er en smuk sort huskat uden noget racedyr blandet ind i det :slight_smile: men hendes handling er bare SÅ typisk aby :slight_smile: )[/QUOTE]

Derfor sidder jeg tit og griner og sender My en kærlig tanke når jeg læser om div. kattes unoder - hun elsker at blancere på de mest åndsvage ting oppe i højderne - vores paraply som engang lå ovenpå vores knagerække ude i gangen elskede hun og jeg er ret sikker på det var et fornærmet blik jeg fik da jeg fjernede den :ups: (hun ødelagde jo vores jakker for at klatre op for at lege på paraplyen)

Herlige billeder. My er godt nok både modig og dygtig. :slight_smile:

Argh den slags ville give mig hjertestop :besvimer: Jeg synes det er slemt nok, når Emina leger fange sin hale, øverste i hendes gulv-til-loft kradsetræ. For hun leger det kun der & i badeværelsevasken. :høhø:

Hun giver mig også dårlige nerver når hun gør sådan noget :ups:

kunne hun ikke bare holde sig til at gøre det på stole ryggen … eller hoppe op på vasketøjskurven og lege balance"dyr" …

:tihi::hjerte::tihi:

Hvor er hun dejlig !

Hun er sgisme da vidunderlig. :smiley:

Når nu hun er sådan en bette akrobatmis og daredevil, så HAR I vel sørget for at forsikre hende, ikke? :wink:

[QUOTE=Diana F;1160974]Hun er sgisme da vidunderlig. :smiley:

Når nu hun er sådan en bette akrobatmis og daredevil, så HAR I vel sørget for at forsikre hende, ikke? ;)[/QUOTE]
Det er der helt styr på :smiley:

LOL godt at få testet sine nerver en gang imellem

Hun lever bare livet farligt. Det der med at have sin 9 liv intakt, næh nej det spiller vi ikke med :slight_smile:

Som sidebemærkning kan jeg nu godt forstå at du er nervøs :slight_smile:

Shit jeg ville gå bagover hvis det var en af mine. :besvimer:

Men når alt gik godt, så kan man jo godt sidde her og grine af billederne og hendes påfund. :tihi:

Haha, ja kan godt forstå at du har hænderne fulde med sådan en! :tihi:

[QUOTE=Ann K;1160942]Hun har med garanti aby i sig!!!
SUK…

(og ja - jeg ved godt at My er en smuk sort huskat uden noget racedyr blandet ind i det :slight_smile: men hendes handling er bare SÅ typisk aby :slight_smile: )[/QUOTE]

Eller europé! Ivy i vores første kuld fandt på at gøre den der, og lære det til alle sine søskende! :uha: Og det var også netop på gelænderet over trappen! Kæft vi havde dårlige nerver ved det kuld :besvimer:

Du har den herligste kat du kan ønske dig:klappe: