Myggestik

Er jeg den eneste der lider under at blive spist, stukket og danset på?

jeg er ved at blive sindsyg, jeg har over 100 myggestik bag på mit ene ben, og nok omkring halvdelen på det andet. og det klør:argh::argh::argh:

hej mette

hvor har jeg bare ondt af dig, myggestik er bare noget af det værste af det værste, myg burde forbydes ved lov.

jeg er underligt nok sluppet ret billigt indtil videre, tror jeg har fået måske 10 myggestik indtil videre og normalt plajer jeg at være myggenes all you can eat buffet.
fruen skriger af grin af mig hver aften inden vi skal i seng, for så går den store myggejagt ind og jeg bliver helt hysterisk hvis jeg ka hører en myg

[quote=Johnny;220482]hej mette

hvor har jeg bare ondt af dig, myggestik er bare noget af det værste af det værste, myg burde forbydes ved lov.

jeg er underligt nok sluppet ret billigt indtil videre, tror jeg har fået måske 10 myggestik indtil videre og normalt plajer jeg at være myggenes all you can eat buffet.
fruen skriger af grin af mig hver aften inden vi skal i seng, for så går den store myggejagt ind og jeg bliver helt hysterisk hvis jeg ka hører en myg[/quote]

du skal passe på med at sige at du er slupper! de finder dig:sshh: her for et par dage siden sad jeg og snakkede med en ven, og pralede med at jeg ingen myggestik havde fået. HAPS, så kom de alle sammen og åd mig:argh:

jeg er også helt hyserisk med myg. jeg kan huske engang jeg var på vej hjem fra byen sammen med min mor, der satte sig et eller andet på min hånd og jeg skreg op og kastede min mobil ned bag i bussen, jeg skulle bare ikke have et myggestik . ALLE grinte :klapper:

myg er væmmelige, men lidokain, det er guld værd efterfølgende, det hjælper fantastisk på kløen. Ellers kan man jo kradse sig selv helt til blods.

Lidokain er fantastiskt :rock: Hvis det klør ekstra meget, så har jeg det stående i køleskabet, så det er dejligt koldt at smøre på :ok:

Jep, jeg leger det store tag selv bord om natten for myggene. De sidste 3 nætter er der en myg der har drillet mig hele natten. Fløjet op til mit øre og bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Så får man altså ikke sovet så meget. hehe

Jeg blev stukket meget indtil for ca 5 år siden, hvor en ven sagde, at jeg blot skulle lave en aftale med myggene om ikke at stikke mig.

Jeg har glemt alt om det indtil nu, hvor det slår mig, at - nej ikke et eneste stik i ca 5 år!-what

Det skræmmer mig altså lidt!

Nå videre med dagen - ingen grund til at dvæle mere ved det nu:blegne::fløjte:

[quote=lenschow;220577]Jeg blev stukket meget indtil for ca 5 år siden, hvor en ven sagde, at jeg blot skulle lave en aftale med myggene om ikke at stikke mig.

Jeg har glemt alt om det indtil nu, hvor det slår mig, at - nej ikke et eneste stik i ca 5 år!-what

Det skræmmer mig altså lidt!

Nå videre med dagen - ingen grund til at dvæle mere ved det nu:blegne::fløjte:[/quote]

Nå det er derfor jeg får så mange, du har sendt dem videre til mig. Jeg laver omgående en ny aftale, der hedder: FLYV HJEM TIL HELLE, HUN SMAGER MEGET BEDRE.:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

Klø klø krads fra Elin

[quote=Johnny;220482]hej mette

hvor har jeg bare ondt af dig, myggestik er bare noget af det værste af det værste, myg burde forbydes ved lov.

jeg er underligt nok sluppet ret billigt indtil videre, tror jeg har fået måske 10 myggestik indtil videre og normalt plajer jeg at være myggenes all you can eat buffet.
fruen skriger af grin af mig hver aften inden vi skal i seng, for så går den store myggejagt ind og jeg bliver helt hysterisk hvis jeg ka hører en myg[/quote]

Der er vist ikke mange “dyr” som opfører sig mere uforskammet end myg. -what

Jeg er også helt hysterisk hver aften - alt bliver efterset;
men jeg er så også allergisk - jeg svulmer meget op.
Og må på skadestuen - hvis jeg bliver stukket i ansigtet.

Nu har jeg heldigvis fået nogle tabletter, hvor jeg skal tage 2 stk. straks,
jeg bliver stukket.

Stakkels jer - selvom vi er i samme båd - nytter det jo ikke meget,
hvis båden er fyldt med myg - vi kan selvfølgelig “dele” -what

Hvad er det i øvrigt også for en åndsvag myte om, at man bare skal lade myggene suge færdigt, så de selv flyver igen, så kommer det ikke til at klø?

Yeah right! Jeg har prøvet flere gange, når jeg opdagede en myg var ved at suge mig tør, at jeg så lod den være. Men det kom da til at klø lige meget af den grund.

Så nu bliver de samtlige jagtet og klasket, hvis jeg ser nogen. Men heldigvis har jeg kun fået 1 stik i år indtil videre. Og det fik jeg så faktisk i Tyskland. De danske myg har åbenbart lært at lade mig være. :slight_smile:

// Martin

[quote=DaneX;220619]Hvad er det i øvrigt også for en åndsvag myte om, at man bare skal lade myggene suge færdigt, så de selv flyver igen, så kommer det ikke til at klø?

Yeah right! Jeg har prøvet flere gange, når jeg opdagede en myg var ved at suge mig tør, at jeg så lod den være. Men det kom da til at klø lige meget af den grund.

Så nu bliver de samtlige jagtet og klasket, hvis jeg ser nogen. Men heldigvis har jeg kun fået 1 stik i år indtil videre. Og det fik jeg så faktisk i Tyskland. De danske myg har åbenbart lært at lade mig være. :slight_smile:

// Martin[/quote]

du må gerne få et par stykker af mig - både myg og myggestik:høhø:

Arj, det kan jeg altså ikke, Mette.
Myggene har jo givet dig dem. Det er en gave, som de mente, at DU skulle have. Og så kan jeg da ikke bare tage dem uanset hvor gerne jeg ville tage imod sådan en fin gestus fra dig af.

puha

jeg så lige i tv-avisen på tv2 at det ihvertfald ikke er sverige jeg skal til, for det gav da godtnok krible krable overalt.
svenskerne er så myggeplaget at de har fly og helicoptere ude for at sprøjte for myg.
man så en mands arm og på den sad der nok en 20-30 myg olus de sværmede omkring ham i store flokke

her er linket til det på tv2

go fornøjelse

http://nyhederne.tv2.dk/video/index.php/nodeId-23741612.html

Her kommer dælme lige et lille “husmoderråd”. :klapper:

B-vitaminer - DE DU’R

Jeg plejer at ligne en kogt hummer, fordi myg ÆÆÆÆÆÆLSGER mig, men efter jeg er begyndt at spise B-vitamin (som myg i øvrigt ikke kan fordrage) så er jeg sluppet meget billig. Jeg har i år (7-9-13 - banker under bordet) ikke fået et eneste myggestik, og de foregående år er jeg sluppet billigt med et enkelt eller to myggestik.

Det hjælper altså, og det skader ikke kroppen :rock:

Jeg er også en af dem myggene kan li. Har et stort grimt et på benet, som klør og brænder selvom jeg har haft det i flere dage, og slet ikke kløet i det. Jeg har hørt det med B-vitaminer skulle være godt, men mig kan de altså li alligevel.

Jeg har ikke fået så meget som ét eneste myggestik…tadaaa jeg tager 2 stærke B-vitaminer HVER DAG :thumbup:

[quote=Annette O;221271]Her kommer dælme lige et lille “husmoderråd”. :klapper:

B-vitaminer - DE DU’R

Jeg plejer at ligne en kogt hummer, fordi myg ÆÆÆÆÆÆLSGER mig, men efter jeg er begyndt at spise B-vitamin (som myg i øvrigt ikke kan fordrage) så er jeg sluppet meget billig. Jeg har i år (7-9-13 - banker under bordet) ikke fået et eneste myggestik, og de foregående år er jeg sluppet billigt med et enkelt eller to myggestik.

Det hjælper altså, og det skader ikke kroppen :rock:[/quote]

hvor er I heldige. b vitaminer hjælper ikke på mig-ihhaltsåå

hmmmm mette, fordi du har været rigtig slem idag så skal du straffes, så jeg håber du bliver angrebet af 1000 myg inat og at du imorgen vågner med kløe overalt og dine arme er blevet for korte-LOL

Du skal tage dem i en lang periode før de virker. man kan ikke bare tage dem, og tro de virker efter 2 dage. :tihi: