Mynte elsker nyvasket hår :)

Godt nok er de andre katte også glade for dufte, men heldigvis er Mynte den eneste af mine katte, der er skør nok til at kravle rundt i nakken på mig, når jeg har vasket hår :tihi:

(Undskyld billedkvaliteten)

:hjerte: :tihi: :hjerte:

Dét der ville jeg elske - og jeg ville nok vaske hår 4-5 gange om dagen, for at have hende hængende om halsen :wehuu:

Skønne billeder :hjerte:
Her hjemme er der Groover der gør det især når jeg bruger den shampoo med peppermynte så bliver han helt elektrisk :tihi:

Hun er skøn. :hjerte:

Ååååååh, hvor er hun dog dejlig :smelter:

Det der er altså helt fantastiske billeder! Og jeg er helt enig med Tutten :inlove:

Dit hår lugter på en måde, hun syntes det lugter for lidt af hende (eller måske af dig)…så det gør hun noget ved. Hun gnider SIN lugt ind i det istedet. Smart mis

Der er jeg nok lidt uenig :slight_smile: Jeg er af den overbevisning at hun godt kan lide duften. Når jeg er i bad sidder hun på toilettet og venter på at jeg kommer ud fra bruseren, og når jeg kommer ud, så spinder hun og gnider sig op af mig og bliver nærmest helt fjollet, og sætter jeg mig ned, så kravler hun rundt på mig…
Hendes kuldsøskende og far var/er lige så glad for dufte.
Lader jeg håndklædet ligge fremme, er det helt sikkert at enten Mynte eller Selma sover på det konstant :slight_smile:

Herhjemme er Indy også helt pjattet med nyvasket hår, hvor Glamour foretrækker fedtet hår :tihi:

Nåerh, hvor er hun sød! :hjerte: