Mystik i luften...lys i skyerne

Sad udenfor her til aften efter at mørket havde sænket sig. Månen tittede ud gennem de mørke skyer. Flot syn og det var rigtig smukt.

Pludselig ser jeg en lys plet i de mørke skyer. Den bevæger sig rundt og opholder sig ikke ret længe på samme sted.

wow tænker jeg. Endelig er det mig der oplever et af naturens forunderlige fænomener eller måske en UFO??? -uha

Jeg sidder længe og studere dette underlige fænomen, tænker på om jeg eventuelt skal hente min mand, men hvis det nu forsvinder mens jeg går ind??? -what

Til sidst beslutter jeg mig for at styrte hen til døren og kalder på ham…skynd dig og kom der er noget vildt mærkelig oppe i skyerne…

Selvfølgelig kommer han farende ud kigger i to sekunder hvorefter han fortæller mig at det er da bare nogen der har en lazerlysstråle kørende og det er den der rammer skyerne… [smilie=hate-boid.gif]

Øv hvor realistisk…kunne det da ikke bare have været en lille bitte UFO eller et andet himmelfænomen som jeg havde fået lov til at være vidne til -sorry

Hihi jeg kan se skuffelsen i dine øjne for mig -høhø Men ja det kunne da være fedt med et lille bitte rumskib med gode rumvæsener om bord :stuck_out_tongue:

Hæhh elsker også at kigge op på himlen, det er så dejligt med frisk luft og så bare nyde udsigten… Har dog aldrig set noget der ligner en UFO - øøøv

nej nej nej, det var da transformers… kan du ikke godt se det… :stuck_out_tongue: