at en killingekøber med en syg/mulig syg killing trues til tavshed. Gud fader bevares.
Bemærk denne sætning :?:
“hvis ikk jeg får taget en masse nye billeder og sender til der hvor jeg har fået besked på så blir min ene kat hentet af opdrætter for så mener opdrætter at så må katten jo bli behandlet dårligt”
[quote=Denise;351461]at en killingekøber med en syg/mulig syg killing trues til tavshed. Gud fader bevares.
Bemærk denne sætning :?:
“hvis ikk jeg får taget en masse nye billeder og sender til der hvor jeg har fået besked på så blir min ene kat hentet af opdrætter for så mener opdrætter at så må katten jo bli behandlet dårligt”
Vi lægger lige mærke til at ingen af den citerede brugers katte har stamtavler…
det betyder en der opdrætter uden stamtavler… og dertil kommer så alt hvad der ellers kan siges om kattenes kår opvækst mv… den går alt lige fra lige så fin som hos gode opdrættere i den ene ende og til kattehandlere i den anden ende…
Med afsenderen af den påstand in mente, så ville jeg tage det med et gran salt…sitets dramaqueen inden for ALLE emner, hvor resten af DK’s befolkning efter udsagn skulle kunne dømmes for trusler mod vedkommende og hendes familie…, og der har været adskillige tilfælde af spørgsmål om dyrenes velbefindende på netop den adresse…påstande om både ubehandlet sygdom og dårlige forhold…først penge til dyrlægebesøg “til næste år kl ½ 4” o.s.v. …salg af syge katte…DB har været der o.s.v. …så måske en sælger med rette er nervøs for sit forhenværende dyr.
Kun fra at følge lidt med på det forum, men det er også rigeligt.
Hvis der var samme søgemulighed derinde, som her, på hvad brugerne hver især havde skrevet af indlæg/deltaget i, ville du også hurtigt kunne lære at kende mere end rigeligt til at skrive en kommentar som min ovenstående ;-)))))
Øhhh så kald da bare min tone speciel, for jeg har da været BYB´er.
Ikke fordi det er noget jeg er stolt af, men jeg vil heller ikke lægge skjul på at jeg har været naiv nok hvad katte angår til at gøre det.
[quote=KKH;351555]Øhhh så kald da bare min tone speciel, for jeg har da været BYB´er.
Ikke fordi det er noget jeg er stolt af, men jeg vil heller ikke lægge skjul på at jeg har været naiv nok hvad katte angår til at gøre det.[/quote]
Nu er der jo forskel på folk…men det har nu altså i mange år været kendt at BYB verden er fuld af løgn, edder og forbandelser - mange usympatiske folk, som ikke er blege for at opføre sig rigtig grimt.