…få præsenteret mig selv - og, endnu vigtigere selvfølgelig, ham som er grunden til, at jeg befinder mig her
Selv hedder jeg (surpriiiiiiise!) Tine, er 22 år gammel og kommer fra (og bor pt. på) Ærø. Skøn lille ø Jeg er ret heste-nørdet, om man så må sige, og har selv haft heste en del år. Det var også på min barndoms-rideskole, jeg fandt Tarzan :love2:
Tarzan (Buller, Missen, Banditten, Mitte) er en daaarjlig kastrat, som bliver 8 år i år. Tiden går
Jeg har haft ham fra killing, hvor vi fandt ham ca. 2 uger gammel i en sæk i den tilhørende skov på den rideskole, hvor jeg brugte al min vågne fritid som barn. Jeg flaskede ham så op…uden at ane noget somhelst om noget somhelst…
Men sørmer om ikke han er blevet stor og smuk - og jeg har jo så gjort mig nogle erfaringer gennem årene.
Jeg har faktisk ikke kunnet fordrage katte som lille… men årha, Buller er jo simpelthen min lille skattekiste, og jeg elsker ham så højt. Grunden til, at jeg er dukket op herinde, er helt klart, at jeg gerne vil lære meget mere. Tarzan skal have det bedste af det bedste, intet mindre :love2: Pga. hans opvækst, I think, har jeg haft lidt (løgn…en hel del) problemer med ham. Både adfærdsmæssigt og fodringsmæssigt… Derfor er det fedt at finde et forum, hvor det virker til, at man kan få svar på en masse spørgsmål, og desuden bruge en masse tid på at læse om forskellige ting. Jeg synes allerede, jeg er blevet LIDT klogere
Men nok snak…nu til vidunderet
Smukkeste fjæs i verden
På vej på opdagelse i sneen…
På terassen i vores sommerhus i Nordjylland
I sin transportkasse på færgen
I haven hos mine forældre…
I sin helt egen sækkestol, da
Hjælper lige min far med at sortere aviser og reklamer…
Mig og Banditten
… I færd med at pakke min pakkekalender op, hrm hrm!
Og til sidst som ikke særlig stor
Håber I overlevede