Nå...... mon ikke jeg burde

:slight_smile:

Her er lige en tråd om, hvad vi burde gøre - i stedet for at sidde her og hygge…

Jeg burde gå ud og tage et morgenbad og gå ned og vaske…

og jeg burde gå en tur i eftermiddag når jeg kommer fra jobbet

Jeg burde droppe alle tankerne om grundig rengøring på badeværelset og koncentrere mig om kaffe og pc :engel2::engel2:

Jeg burde tænke på lidt andet end at fodre killinger.

Jeg bør skrive praktikrapport …

I stedet vil jeg vaske kattebakker, give ovnen en sidste gang ovnrens, vaske op, vaske tøj, sy en katteseng, sy et baby-legetæppe, gøre badeværelset rent, lave indkøbsliste og købe ind :tihi:

Jeg burde rydde op efter ungerne istedet for at sidde her og hygge:tihi:
Rikke

Jeg burde sove…men jeg burde også gøre rent…

Jeg burde tømme tørretumbleren, lægge tøjet sammen og sætte en ny vask over, imens jeg gik ned og handlede ind til aftensmad.

Men sandheden er, at jeg er død træt og snart går ind og tager mig et par timer på øjet.

Så må jeg ordne alt det andet bagefter.

burde gå bakkerne efter, få ringet til dyrlægen ang. de pas og komme ned efter dem, vaske gulvet i hele hytten, spise noget morgenmad, læse det AMPS pensum, rydde op, færdigpakke udstillingskufferten til Skørping, gøre køleskabet rent, afrime fryseren - ja der er faktisk MANGE ting jeg BURDE gøre, men lige nu sidder jeg på sofaen og slapper lidt af :tihi:

Jeg burde stå op, spise noget morgenmad, ringe til lægen og forberede mig på at tage på arbejde.
Men jeg ligger virkelig godt…

… få spist morgenmad.
… hentet de pakker der er i døgnposten.
… få vasket tøj.
… få ryddet lidt op og få gjort rent i lejligheden.

Jeg burde tage ind og tæve Tut for at have startet denne tråd :cool: nå men badeværelset er tømt, sæbet af, osse loftet :engel2: og spulet, så nu skal der
bare tørres af/op og sættes på plads :rock:

Jeg burde gå i bad og få ryddet lidt op inden min søster kommer og besøger sine nevøer (misserne :hjerte: )

… stå op, ordne kattebakkerne, fodre kattene af, lufte hunden, spise morgenmad (middagsmad?), og ordne lidt vasketøj…

Jeg burde gå ud i haven og rykke lidt ukrudt op og trimme bedene …

men jeg vil hellere være inde sammen med alle misser og mislinger. Det er SÅ meget sjovere især nu hvor “sangerne” er sluppet løs og sidder ved “detektivernes” kravlegård og driller :slight_smile:

[QUOTE=Marianne H;663420]Jeg burde tage ind og tæve Tut for at have startet denne tråd :cool: nå men badeværelset er tømt, sæbet af, osse loftet :engel2: og spulet, så nu skal der
bare tørres af/op og sættes på plads :rock:[/QUOTE]

:surrender1::surrender1::surrender1:

Åååånskyl så…

Men se nu, hvor fint dit badeværelse er blevet ??

Så HVIS du dukker op, burde du tage en æske lade med i stedet for bøllebank :savle:

Åååånskyl så…

Men se nu, hvor fint dit badeværelse er blevet ??

Så HVIS du dukker op, burde du tage en æske lade med i stedet for bøllebank :savle:[/QUOTE]

NOPE…laden spiser jeg på vej der ind og SÅ får du tæv for både rengøring og kalorier, så kan du måske lære det, nå !!! :p:p

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Du er godt nok optimist, hva’ ??

:rock::rock:

Jeg burde gå i gang med de burgardiner jeg har lovet Junior til Skørping OG det bjerg af lærreder jeg har liggende (hvoraf fem skal videre til Brita i Skørping), for slet ikke at tale om kattebakkerne, opvasken, støvsugning og både ovn og vinduer kunne godt trænge til noget knofedt.

I stedet sidder jeg - stadig - her og spiller lidt spil, læser lidt kattegale og deler en ostereje eller to med Devi :wink:

Jeg burde virkelig ordne et hav af ting…men jeg gider ikke, og så længe ingen tager skade af lidt rod, langt græs, beskidte vinduer m.m så forsætter jeg med at være total ugidelig resten af dagen. basta, nemlig så.