Nå...... mon ikke jeg burde

Jeg burde tage mig sammen til at pakke min kuffert, er ikke hjemme lørdag og rejser søndag morgen, men det er ligesom om at jeg ikke kommer i gang :smiley:

:savle: :savle:

Gå ud og lave lækker mam-mam ??

Krydret kylling med peberfrugter og saltede cashewnødder… med bulgur til…

Amme-namme

…gå bakkerunden, lave næste uges madplan med tilhørende indkøbsseddel, tømme opvaskeren og gøre lidt rent.

…Og jeg gør det liiiiiige om lidt…når jeg er færdig med at læse dagens indlæg på kattegale :slight_smile:

Venligst
Dorthe

…Tage en tur i fakta… Hente lidt småting og så kigge på noget madlavning…

senere lave madpakke og pakke taske til i morgen…

Skal bare liiiige :smiley:

Jeg burde pakke min kuffert ud. Er hjemkommet efter tre dage på hotel i Korsør… Men jeg er så bombet at jeg ikke engang gider gå hen og ta’ mine hjemmesko op af kufferten selvom min fodstøtte på stolen faktisk er ret ubehagelig med strømpesokker…

Lige nu burde jeg sidde ved computeren, med Oliver sovende i frugtskålen, og nyde min sidste ferie dag, inden praktikken går løs i morgen… :slight_smile:

Og jeg gør faktisk det jeg burde :høhø:

, Gå på toilettet, jeg skal virkelig tisse!!

… Gå i bad, pakke færdig spise. Skal afsted om 4 timer!

… men jeg vil meget hellere putte med Mini, jeg kommer til at savne min lille pige !

… lade være med at overspringshandle herinde :fløjte:

Blive færdig med morgenens ting og sager… Kan jo altid sidde her bagefter… ja… det gør jeg… om lidt…

:):slight_smile:

Dele dette med jer andre :

Hvis du er til en god krimi - er du ganske enkelt NØDT til at læse denne :

A.J. Kazinski

Den sidste gode mand

:ok::ok::ok:

Er selv i gang med den - og den er ganske enkelt suveræn

… tackle det vasketøj, jeg har haft stående, pakket og klart, i flere dage :ups:

Lave min morgenkaffe :slight_smile: har grus i øjnene og kan næsten ikke læse alle de nye indlæg herinde :wink:

Jeg burde gå i bad, få tøj på og komme igang med dagens dont.

:slem::slem:

Mon ikke jeg skulle skælde en bruger grundigt ud ?!

Tænk sig :

At sætte et kamera op - så man kan sidde og lure på den skønneste, rødhårede dreng :hjerte:

Nu kan jeg ikke løsrive mig :wehuu::wehuu:

Jeg burde skrive på min PhD, kun 6 uger til afleveringsfristen :slight_smile:

Jeg burde nok sidde på min motionscykel… Ikke heeeeel sund frokost i dag, så der burde nok forbrændes en kalorie eller 100 :ups:

…jeg burde være hjemme i det gode vejr istedet for at skulle være på et “dumt” bibliotek til kl. 19 iaften…OG så har min gemal ferie…HYYL

Jeg burde nok ikke sove til middag… Men jeg gør det alligevel! :tihi:

:godnat::godnat::godnat::godnat:

Mon ikke jeg burde tage Silke under armen og gå i seng… gaaaaaaaab, hvor er vi trætte :høhø:

Jeg burde gå i seng, men så lige at der kom noget spændende på tv :slight_smile: