Naboens smukke stribemisling

Fik lige taget et par billeder på min mobil, af naboens smukke striwe … sådan skal en huskat se ud :love2:

Jeg en fuldstændig magen til rendende … fertil … som har tæsket Tupac x 2 nu … han er din når han er blevet snippet :høhø:

Men det gør nu ikke nabomis mindre lækker, at han har en dum ‘Look A Like’ herover i det nørre jyske :stuck_out_tongue:

Bruger du mælk i kaffen?
Bare så jeg er helt klar, når du kommer … :stuck_out_tongue:

Nabo-misser er en hunkat og hedder Winnie :slight_smile: … en af de få katte, der ikke kan bestikkes med en Catnip-pude :venter:

[QUOTE=Skattekat;1245573]Bruger du mælk i kaffen?
Bare så jeg er helt klar, når du kommer … :stuck_out_tongue:

Sukker, hvis den kan krølle mine øjenbryn :tihi: … jeg skal lige ha’ tilkaldt forstærkning … han er ikke videre samarbejdsvillig, så jeg satser på hjælp fra kattens værn … men jeg håber, at jeg har ham med til dig når jeg skal til udstilling i Dragør … det kan jo ikke være langt fra dig, vel … så stor er den ø vel heller ikke:D

Nabo-misser er en hunkat og hedder Winnie :slight_smile: … en af de få katte, der ikke kan bestikkes med en Catnip-pude :venter:[/QUOTE]

Du ved godt, at ordentlige damer ikke er til falds for, hvad som helst … eller hvem som helst :stuck_out_tongue: