Nada i frit svæv :-)

Killingerne har nu fået hele killingeværelset at boltre sig på. De er blevet 5 uger og vi har fjernet kravlegården.
Som altid har vi en plexiglasplade i døråbningen, og her demonstrerer Nada hvordan et svæv hen over pladen skal udføres :høhø:

Prøv lige at se her …

Så luk os da uuuuuuuuuuud :tihi: (og det gjorde vi så)

Ja, hvem kan stå for sådan nogle bedende blikke? :hjerte:

Hvor er det godt skudt med det første billede :slight_smile:

Kan du? :muhaha:

[QUOTE=DK Lindvig;1298664]
Prøv lige at se her …

Så luk os da uuuuuuuuuuud :tihi: (og det gjorde vi så)[/QUOTE]

Hold nu op hvor er de da bare helt vildt nuser at se til.
De der øjne… Jeg ville jo ikke have en chance boede de her i huset :slight_smile:

Når man er dyyygtig til at bruge kattebakken OG sætter sådan nogle bedende blikke op, så får man mere plads at boltre sig på :høhø:

[QUOTE=HolmeInc;1298677]Hold nu op hvor er de da bare helt vildt nuser at se til.
De der øjne… Jeg ville jo ikke have en chance boede de her i huset :-)[/QUOTE]
Hahaha, det kan også være svært.

Tak. Jeg satte mig egentlig bare med kameraet og ville tage et billede af “pladen”. Så kom Nada og ville ud … det kom hun så i fin svævende stil :smiley:
Nogle at kattene sætter af på kanten med bagpoterne. Derfor har vi sat små kiler ved pladen, for ellers svipper den ud.
Zafira har sin helt egen stil. Hun hopper over og samtidig op på TV-møblet, der står til højre i billedet (skovkatten er meget adræt).
Diva - vores helt egen kuffertkat - har det smukkeste svæv :høhø: Hun er en lille og meget kompakt dame, og man kunne tro, at hun ville bumpe og brage over … men i guder hvor kan hun svæve :thumbup: Hun er sååååå skøn :hjerte:

Åh dine katte er så smukke! Er især skudt i Jussi :wehuu: