Nadine er på dag 65

Jeg har været på job i dag, men havde forklaret Nicki, min ældste søn (som blir 12 den 24) hvad han skulle være opmærksom på (snask bagi og hurtig vejrtrækning).

Jeg talte så med Nicki ved 13 tiden i dag, hvor han sagde hun havde snask bagi, og at hun vaskede sig meget. Jeg sagde han skulle holde øje med hende, og hvis der skete mere sku han ringe igen, for så ville jeg køre hjem fra job. Jeg talte med ham løbende, og der skete ikke rigtig noget.

Da jeg så kom hjem fra job, var der ingen snask overhovedet, og det er der stadig ikke. Kan det bare godt så´n “løbe tør” eller bliver det ved indtil hun går i fødsel? For jeg må indrømme jeg tænker lidt på om han har set syner/bildt sig noget ind -venter Der er ingen veer eller noget som helst -venter

Hun har ikke bestilt andet siden jeg kom hjem, end lige at trisse lidt rundt en gang imellem, og så ellers ligge i sofaen og sove. Den sidste time på ryggen ved siden af mig -forelsket hvilket jeg lige udnyttede, og klippede lidt af pelsen på maven, så killingerne har nemmere adgang til mælkebaren -høhø

Hun behøver ikke nødvendigvis “snaske” konstant indtil hun begynder at føde - måske er det bare slimproppen han har set…
Og i øvrigt skal det først være i morgen :stuck_out_tongue:

Hvis hun venter 2 timer, er det jo osse i morgen :stuck_out_tongue:

Nåh, ja
Ser det ud som om der sker mere i aften, eller er hun faldet til ro igen?

Der skete ikke en dyt, og der sker stadig intet. Ingen tegn på fødsel. :S

æv altså. Ja her er jeg jo næsten også skeløjet af og glo på Klara´s mave - så håber da vi begge snart bliver mormødre -jegkrydser

MVH
Gitte

Ja, det ville ikke være helt af vejen, hvis der snart skete noget. -jegkrydser

kom SÅÅÅÅ Nadine og Klara!!! GOOO tøser… [smilie=hate-tunz.gif] -bananer -hop -felixsylvester

Guud ja - det er jer (Annie & Gitte) der bliver mormødre - jeg bliver jo “OLDEMOR” -bleg -what skriiiiiiiiig

(Psst Annie - jeg er på Amager kl. 18 i aften, så hvis du lige kunne sørge for at der var mislinger klar til at blive kigget på da, så ville det være skønt) -høhø -høhø

Ih Ja Lotte - det må være alderen der trykker -lyside , men tror ikke på killinger her i dag, hun ligger bare og hygger her ved siden af mig -forelsket

MVH
Gitte

Der er kommet 2 indtil videre -thumbs

Ejjjj hvor godt - så var det jo alligevel NU det sku’ være -thumbs TIL LYKKE foreløbig med de to bebser -forelsket

Tak [bigloony]

Der er kommet en mere -forelsket

online fødsel -thumbs
Du må endelig fortælle noget om farve osv…

Og stort tilykke med dem [bigloony]

Har oprettet en ny tråd -thumbs

viewtopic.php?f=51&t=1592

Tillykke med misserne [bigloony]