Næsten ny ;)

Jeg har været her før og er her nu igen.

Jeg har indtil for en måneds tid siden kun haft huskatte, men vi må sende vores ene kat afsted i en tidlig alder, nemlig 3,5 år.
Sygdomsforløbet påvirkede hendes skrøbelige sind så meget, at det til sidst ikke længere var forsvarligt at fortsætte behandlinger, mod noget vi ikke vidste hvad var (det tyder meget på tør FIP).
Ind fra højre kom et forslag som i dag har ændret vores liv, for vi var SIKRE på at vi da skulle have en NFO, men her var altså tale om en aby, som så inderligt manglede en bryde-lege-slåsse kammerat og hvor mængden af katte i husstanden ikke var høj. Såååå, nu er vi altså aby ejere og vores huskat har fået den ven, han skulle ha’ haft for laaaang tid siden. De to er så perfekte sammen og sammenføringen var, undskyld jeg siger det, røv kedelig, med andre ord, den gik over AL forventning - mod det positive :wink:

NÅ! Men nok snak, her får I lige billeder af mine to amøbehjerner, Bisse (huskat) og Rico (aby) + et billede af min smukke blå My :hjerte:

De ser godt nok dejlige ud og hvor er det godt at sammenførslen gik så godt :smiley:

Tillykke med Rico… er lidt nysgerrig for syntes han ser bekendt ud - har du købt ham af Anette og Dawid ??

Og det er bare så skønt når sammenførsel går smertefrit… :hjerte:

Heeeej, og velkommen til. :wink:

Velkommen til igen :wink:

… og tak for billederne af dine basser :hjerte:

Velkommen til(bage) :heya:

Det er helt korrekt antaget, jeg har overtaget ham derfra, da han desværre ikke fungerede i deres flok dynamik <3

Jamen altså, det er da et pragtfuldt billede og kat. :høhø: :smelter: :wehuu: Huskatte og abyssinier, min drømmeblanding :hjerte:

Vi plejer at sige, at han er en aby i forklædning, for hans sind er på visse punkter ret lig med en aby :tihi: