Nala føder

Nala er i gang 2 killinger ind til videre dog en død:-S

Tillykke med dem :flag:

Trist med en død dog, var den dødfødt?

Så kom dagen endelig :ok:
Tillykke med den første og et lille suk pga. den, der ikke klarede det.
Håber du holder os opdateret.

Ja den var desværre død født:-S

Tillykke med første lille mis, bliver spændende hvor mange der kommer :slight_smile:

tillykke med dem :slight_smile: trist med den dødfødte :ked:

:hjerte:

Tillykke med den første…

Øv øv så kom endnu en død killing forsøgte at for at få li. I det lille pus men for gæves:-S

Øv altså :frowning:

Det er altid trist med de dødfødte :frowning: - en ringe trøst er, at der helt sikkert har været noget galt med dem :frowning:

:kryds: for at den levende får mindst én bror/søster at tumle med :kryds:

Ja det håber jeg også

Ved du ca. hvilken dag hun er på idag? :slight_smile:

Tror desværre jeg må indse at der ikke kommer flere så en fin killing som hun er super til at passe de alle 3 var fine store med en fødsels vægt fra 133 gr til 147 det er bare lidt ærgeligt at den lille ikke har bare en at kunne lege med :-S

:flag: Tillykke med den lille singleton :flag:
Hvis du orker, kunne du evt spørge diverse internater, om de har nogle moderløse killinger, der kunne bruge en plejemor og -søster/bror - det kunne være en win/win situation :ok:

Tillykke med din lille :flag:

Som ddkorat nævner, så er det måske en mulighed at “låne” nogle moderløse killinger på et internat. Både for deres og for din lille nys skyld. Hvis du vil læse lidt om, hvilke fordele det medfører, så prøv denne tråd, der tillige er ganske underholdende :cool2:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=51987

Stort tillykke med det lille pus :slight_smile: Jeg vil også råde dig til at prøve at finde et par killinger, som mangler en amme. Vi har 2 gange haft en singleton, og har fortrudt, at vi ikke fik et par søskende til dem. Det er klart at foretrække, og det bedste for killingen

Tillykke med din singleton :slight_smile:
Som allerede skrevet, så er det absolut anbefalelsesværdig at låne nogle killinger :slight_smile:
Jeg var meget skeptisk, grundet faren ved smitte osv, men jeg har ikke et minut fortrudt at jeg tog hitterne ind (jo måske lidt, da Bollen badede i maden :tihi: ) Men bortset fra et par uger med halv grå hår, så kan jeg se, det har været guld for Hildi at have søskende :slight_smile:

Hej og tak for rådet jeg har ringet til et par internater og et par stykker åbner først kl 13 så håber der kommer nogen killinger.

Tillykke med killingen, som skrevet af andre, trist med de 2 dødfødte, men det er desværre en del af det nogen gange.

Derudover, hvordan gik det så med selve fødslen? Måtte du hjælpe eller klarede hun det selv?

Fødslen gik godt hun klarede det super og hun prøvet at få liv i de killinger der var døde så på den møde gik det godt?

Har ringet rundt til internater ingen amme killinger så hvis i høre om nogen der har killinger der er moder løse så sig endelig til:-S