Nala føder

Tillykke med den ene killing,.
Jeg er ked af det med de 2 dødsfødte…

[QUOTE=stefj;1191936]Fødslen gik godt hun klarede det super og hun prøvet at få liv i de killinger der var døde så på den møde gik det godt?

Har ringet rundt til internater ingen amme killinger så hvis i høre om nogen der har killinger der er moder løse så sig endelig til:-S[/QUOTE]

Nu ved jeg ikke, præcis hvor du bor, men http://www.killingehjaelpen.dk/ søger jævnligt plejefamilier, også til helt små killinger.

Og tillykke med familieforøgelsen selvfølgelig :hjerte::hjerte:

Der findes nogen grupper på facebook til den slags. :slight_smile:

Tillykke med den ene killing og en god fødsel. Held og lykke med både mor og killing. (husk at vise billeder! :smiley: )

Tillykke med den ene killing:flag:

Trist med de to andre:ked:

Hvad gør jeg med Nala og killingen Nala vil kun ligge i sofaen med den hvis jeg rykker den flytter hun den med det samme tilbage til sofaen nu har jeg gjort så killingen ikke kan falde ned men skal jeg bare lade hende ligge der?

Den bedste strategi er helt klart at lade hende selv vælge hvor hun vil ligge, for tager du en kamp om det så kommer du alligevel til at tabe den :wink:
VH
Susanne

Fåborg dyrehospital søger ammekatte.

Tillykke med din singelton :hjerte:

Det er svært at diskutere med missemødre.
Din hunkat er stadig lidt omtumlet og forvirret. Husk på hun har aldrig været mor før. Hun søger din nærhed og hvis du er i stuen (tæt ved eller i sofaen) så er det der hun vil være med sin killing.
Det kan godt være du skal sætte alt på standby i et døgns tid og bare være nær din kat.

Læg hende og killingen i fødekassen og sæt dig lige ved siden af med en god bog. Når hun finder ro i sin nye rolle vil hun sætte mere pris på kassen, hvor hun har styr på kilingen.
Læg et tæppe delvist henover så der er mørks og huleagtigt, men mest af alt, vær ved siden af hende så meget du kan.

Så kommer der 4 små amme killinger i morgen fra fåborg så nu er det med at krydse fingre for at nala tager i mod dem:-D

Hvor dejligt at du ville tage nogle af dem ind.:thumbup:

Hurraaaa :wehu:
Jeg håber, Nala og hendes killing tager godt imod de 4 små ammekilinger :love2: og at det bliver til gavn og glæde for jer alle.

Krydser fingre for at alt går som det skal.

Og og hvor er det skønt at du vil tage nogle ind :slight_smile:

Hvor er det fedt :slight_smile:
Nu ved jeg ikke hvor gamle de er, men det gør ikke noget de er en lille smule sultne når du lægger dem til mutter mis :slight_smile: Så skal de nok sørge for at komme til patten. Hvis du har en klud i fødekassen, så gnid dem lidt med den inden, så de lugter knap så “grimt” :slight_smile:
Held og lykke med dem, og glæd dig over at den ene får søskende :thumbup:

hun vil sandsynligvis falde til ro når der kommer flere babyer- de har tit svært ved at finde ro når kun der er en enkelt. og så flyt fødekassen op i sofaen evt en hule med viskestykke i bunden så du kan skifte når det bliver nusset.
Så er hun nær dig og du behøver ikke sidde dårligt.
jeg har kapituleret og har mine i sofaen indtil de små kan stikke af fra kassen, for mine missemødre vil helst være nær ved mig

og du bliver alletiders missefar - du vil det bedste og spørger om hjælp når du er usikker <3

Stort tillykke med den lille singleton og de kommende små plejebørn :flag:

Stort tillykke med “enebarnet” og hvor er det dejligt at at du / i kan tage plejekillinger ind.

Heldige små misser :ok: