Når computerspil tager overhånd

Er du bange for at dit barn måske lever sig for meget ind i fantasiens verden med computerspil:rock::rock::rock:

[ame]- YouTube

Nå…må hellere for god ordens skyld påpege, at det heldigvis ikke er ægte, men derimod lavet af en ung tysk skuespiller

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg tror såmænd de findes derude…

:rock::rock::rock:

Dengang jeg spillede wow på højt plan >.< eller dvs. var besat. Så, hvis nettet gik, eller et eller andet gik galt, kunne man altså godt mærke panikken spredes sig. Når der sad 39 personer og ventede på en. Jeg har dog aldrig smadret noget, men har løbet panisk rundt og lede efter en forklaring på hvorfor nettet forsvandt, hvorfor min computer gik ned … osv >.< Utrolig hvad et computer spil kan gøre ved en :smiley: Men idag har jeg min 2årig uafhængigheds dag af computerspiL :smiley:

jeg ved de findes, for det minder vildt meget om min lillebror da han var yngre, han var noget af det mest hysteriske hvis det ikke ville som han ville ha det til og hvis han så tabte sit spil så var det da helt galt.
hvad han ikke har smadret af skærme og tastature, joystick og mus igennem tiden, det ka ihvertfald ikke tælles på 10 fingre.
det værste er at han stadig har den slags tendenser når han spiller på sin pc el ser fodbold i tv.

Utroligt han kunne holde den i en køre. - Sad og tænkte nu må han da snart “nukke under” og måtte stoppe, men nope. :slight_smile:

Haha… Han er altså sjov… :slight_smile:

ved godt det er en parodi - men de er der skam…

jeg kendte en 13 årig der opførte sig sådan… det var ikke noget kønt syn