Når der er mad på bordet

Så er der selvfølgelig også misser på bordet :tihi:

Victoria forsøgte sig med at bide lidt i jomfruhummerens klo men fandt at den var lidt hård. Hun fik så tigget sig til en pillet reje og lidt caviar i stedet :ups:

Som blev spist med god appetit :savle:

hvor er der skønt at se. et veldækket missebord.
det ville også være enormt bisset hvis de ikke fik lov at smage :slight_smile:

Hvor er de heldige, alle tre - de bor i paradis :slight_smile:

Det må man da sige er god mad til misserne… :tihi:

iiiihhh sådan et par forkælet misser:wehuu: :hjerte:

Hvor er det nogen heldige misser, både rejer og kavia, Mums jeg bliver lækkersulten.
Knus Elin

Kan godt forstå misserne kappes om at komme til fadet, det ser godt nok også lækker ud :savle:

Kan godt forstå misserne. Jeg ville også have kastet mig over retterne:savle:

Ej Birthe, jeg synes altså du overdriver det lidt med den borddækning til dine misser :tihi:

ORV det ser dejligt ud :wehuu:…også maden :tihi:

Jaja, vi har kyndige folks ord for, at PER/EXO er kattenes Rolls-Royce. De er vores kongelige og kejserlige luksusmisser, og selvfølgelig kræser man for dem, som de nu måtte nyde bedst.

At mine 2 så ikke gider kræseriet, men er sundhedsbevidste “katte-helsekost”-spisere, kan man så undre sig over. Jeg kan ihvertfald ikke prale af at have omvendt dem, de er blevet givet en bid af alt, hvad de har vist interesse for. Tun-vand og popcorn er foreløbig de eneste accepterede alternativer til RC sterilised :?

Men hvor er det skønt at se den royale triade nyde bordet. Dronning Victoria, bon appetit :thumbup:

Se DET er et rigtigt katteliv, sådan burde alle katte ha’ det :thumbup::thumbup: