NÅR....du skal på udstilling

…hvad ville du så helst man kunne købe der?

:pote: fnugruller?
:pote: små kattebakker, så man ike selv skal slæbe med.,.og de FYLDER jo:uha: i bagagen
hængekøjer til buret :pote:
legetøj :pote:
Kom med et bud…hvad mangler du mest NÅR I er afsted :øhmm:

Jeg har selvfølgelig ingen bagtanker med alle ?'ene:fin:

Hængekøjer og legetøj :thumbup:

Kattevand - små passende vandflasker, så man ikke skal stå i cafeteria køen eller ud på toiletterne og slæbe vand. :slight_smile:

hverdags tilbehør som nødvendigvis skal udskiftes og fornyes ind i mellem…

legetøj, grusskovle, mad/vandskåle

Jeg tager en flaske vand med hjemmefra, så lige det mangler jeg ikke…

Øhm, køber faktisk ikke ret meget af den slags når jeg er afsted. Men en belønning til kattene er vist det jeg køber mest, dvs. et stykke kattelegetøj med baldrian eller kattegræs, eller en særlig godbid i form af vådfoder eller lign…

Og så vil jeg gerne kunne købe daggamle kyllinger nogen gangen :wink:

Og evt. litterlifter, kunne godt bruge én til der… :slight_smile:

eVA…JEG SKAL NOK TAGE KYLLER MED…OG DET BLIVER I FLAMINGOKASSER OG ILAGT ISTERNINGER, SÅ KYLLERNE ER LIGE SÅ FROSNE 12 TIMER EFTER DE ER LAGT I KASSEN.
hov :uha: en mis på tastaturet…det er Findus det store toilet:rock:

Brita - Nice, så skal jeg nok sige til næste gang jeg har plads i fryseren (lige pt er den proppet til randen) så kan vi aftale noget til den næste udstilling der kommer derefter :slight_smile:

Ja, især baldrian legetøj er mine misser helt skudt i. Det lugter bare SÅÅ godt :tihi:

Du skal da også sælge høm høm poser :høhø: eller ihvertfald skraldeposer - kæft jeg har tit manglet en skraldepose eller høm høm pose.

Kattebakke, hængekøje, grusske, legetøj(mink haler, fjer, kaninhaler, kattetøj, halsbånd/seler, mad og vandskåle.
Hvad med at lave en kalender med billeder af hittekattene Og sælge dem? :slight_smile:

Små fejebakke-sæt. Hvor mange gange har man ikke stået og forsøgt at børste spildt grus op fra burbunden, med hænderne ?

Pakker med våd servietter…

Små flasker med håndsprit (når jeg igen har glemt og tage med og der står et lille barn i publikum og gerne vil røre ved den søde misse kat)

Kh
Anja

JØSSES, I er fyldte med gode idèer :rock:
Jeg er imponeret :tak:
Alle forslag bliver skrevet bag mine øre og jeg vil prøve at efterkomme dem alle.En del har jeg allerede styr på.
Fik fat i de søøødeste små kattebakker igår og de er ekstra fede for deres kanter er høje. De bittesmå kattebakker man kan normalt købr på udstillingerne er ALT ALT for flade og små…en fed MCO-mås har ikke en jordisk chance for at få sig most nok ned i bakken så man rammer :tihi:

Bare kom med flere idèer…jeg :tak: for dem alle :thumbup:

[quote=kamikaze;373593]…hvad ville du så helst man kunne købe der?

:pote: fnugruller?
:pote: små kattebakker, så man ike selv skal slæbe med.,.og de FYLDER jo:uha: i bagagen
hængekøjer til buret :pote:
legetøj :pote:
Kom med et bud…hvad mangler du mest NÅR I er afsted :øhmm:

Jeg har selvfølgelig ingen bagtanker med alle ?'ene:fin:[/quote]

Jeg syntes det ville være fedt, at man som ny kunne købe en begynder udstillingspakke.Indeholdende:

Kattebakke
Burgardin i neutral farve
Grus skovl
Seng/ hængekøje
En guide til, hvad gør man 1 gang.evt kopi af den som klubberne laver som service
En guide til showwask evt med små prøver at forskellige shampoo etc.

Og så til en pris som folk kan holde ud at spendere, hvis de kun kommer den ene gang.

Ellers det samme i løskøb, men gerne i nogle af de spændende farver mønstre, noget som ikke “alle” har, det da fedt.:):slight_smile:

Jeg har, efter alle de fine forslag faktisk tænkt noget lign. AT lave en lille startpakke, og måske en større.
Den lille kunne indeholde, en lille kattebakke, en pose med grus, en skovl, servietter, håndrens, affaldspose med lukning, lille fejeblad og kost, kogt vand i en flaske med skruelåg, skåle (og hvad jeg nu finder på)
OG en større pakke med det førnævnte OG med alle de store ting… gardin, hængekøje, nullerputseng, legetøj.

Den lille pakke vil i hvert tilfælde være en realitet allerede i Billund. Prisen lover jeg bliver overkommelig :kryds: og af en størrelsesorden, man ikke alligevel kan købe sig til hvis man skal ud og samle alle tingene sammen.

:tak: for alle Jeres fine in-put’s
Og er der flere (input’s) må I endelig sige til

[quote=kamikaze;373668]Jeg har, efter alle de fine forslag faktisk tænkt noget lign. AT lave en lille startpakke, og måske en større.
Den lille kunne indeholde, en lille kattebakke, en pose med grus, en skovl, servietter, håndrens, affaldspose med lukning, lille fejeblad og kost, kogt vand i en flaske med skruelåg, skåle (og hvad jeg nu finder på)
OG en større pakke med det førnævnte OG med alle de store ting… gardin, hængekøje, nullerputseng, legetøj.

Den lille pakke vil i hvert tilfælde være en realitet allerede i Billund. Prisen lover jeg bliver overkommelig :kryds: og af en størrelsesorden, man ikke alligevel kan købe sig til hvis man skal ud og samle alle tingene sammen.

Og er der flere (input’s) må I endelig sige til[/quote]
Genialt :thumbup:

[quote=kamikaze;373668]Jeg har, efter alle de fine forslag faktisk tænkt noget lign. AT lave en lille startpakke, og måske en større.

Og er der flere (input’s) må I endelig sige til[/quote]

Ja og hvis du så er smart, så gør du det muligt at bestille den via din hjemmeside, så man evt.kun købe dem som killingepakker til sine killingekøbere, istedet for de der dødsyge pakker fra foder forhandlerne, det ville være fantastisk.:ok::ok::ok:

Jeg tror det bliver 3 pakkeløsninger
1 mini med det mest nødvendige af småting
2 med alt det i no. 1 plus de lidt større ting så som nullerputseng, køje og legetøj
og
3 vil så være no 1 og 2 samt burgardin

Det bliver lidt spændende.
TUSIND tak for alle Jeres gode idèer…de har i den grad gjort en forskel :ok:
Flere idèer skal stadig være velkomne :thumbup:

[quote=kamikaze;373726]Jeg tror det bliver 3 pakkeløsninger
1 mini med det mest nødvendige af småting
2 med alt det i no. 1 plus de lidt større ting så som nullerputseng, køje og legetøj
og
3 vil så være no 1 og 2 samt burgardin

Det bliver lidt spændende.
TUSIND tak for alle Jeres gode idèer…de har i den grad gjort en forskel :ok:
Flere idèer skal stadig være velkomne :thumbup:[/quote]
Husk og vedlæg en lille drillepind i hver pose ( en af dem til baglommen) de er bare SÅ gode at have med op til dommerbordet.