Når en mandag eftermiddag bliver sovet væk

Jeg kom tidligt hjem i dag, men skulle lige have en kort lur på 20 min inden jeg ville gå en tur med skarnskatten.

Han havde jo KEDET sig, mens han havde været forladt i hundrede år (5 timer), så han skulle selvfølgelig deltage. Så han kravlede under lagenet, som jeg brugt som dyne og puttede med mig. :wehuu:

De 20 minutter blev så til hele eftermiddagen og lidt af aftenen med. Vi snorkede og puttede vildt i timevis og det endte med at han sov trygt og dybt i armen på mig, så jeg smeltede jo helt over hans tillid. :smelter:

Billederne blev ikke verdens bedste, men det er sgu lidt svært at tage billeder fra den vinkel med en hånd. Ville jo heller ikke forstyrre sovetrynen.

Hvor er han sød:wehuu:
Hvorfor gider mine ikke sove i arm…:brist:

Hvor hyggeligt! Sådan en armkrogs-putte-kat er altså bare noget af det bedste :hjerte:

Nårh hvor sødt! Jeg var bestemt også blevet liggende!

Det lader til, at du for alvor er ved at bonde med plejemissen :hjerte:

Hvor er han skøn :hjerte: - og naturligvis kan han ikke sove, hvis ikke du er der… :smiley:

Gåturene har virkelig hjulpet på vores forhold, så han skal også hygge på sofaen med mig bagefter.

Jeg fik slemme problemer med at komme op i morges, for da jeg vågnede, så jeg dette…

:smelter:

Men op måtte jeg og så krævede primadonnaen selvfølgelig at komme ud, men det var der ikke tid til.

Så jeg måtte leve med at turen om eftermiddagen var i regnen. :uha: Han brokkede sig højlydt over at jeg ikke kunne slukke for regnen… :tihi:

katteputning!!! Det er dejligt og hyggeligt!!

Ihhhhh der er ikke noget så dejligt som en hyggeputtemis :smelter: