Når en skadet kasse med foder ikke bliver fjernet straks

I sidste uge bestilte vi atter foder fra zooplus, men da vi havde bestilt en del ville det ankomme i 2 kasser. Men skæbnen ville at det kun var den ene der kom frem. Vi efterlyset den anden bede hos GLS og zooplus, uden held:(

Men i går dukkede GLS så op igen, de havde fundet kassen, den havde været fejlleveret. Kassen var dog temmeligt skadet og der var huller i poserne med tørfoder:S og en del foder var faldet ud i kassen.

Normalt ville kassen med det måske “forurednede” foder være blevet smidt ud med det samme, men da jeg lige er blevet opereret i ryggen var dette ikke muligt (jeg må ikke bøje mig så meget og min mand var meget træt i går da han kom sent hjem):(. Men kattene synes at det er meget sjovere at spise i kassen end det friske lækre foder der er i deres skåle:høhø:

Det ser sådan ud:)

Det er vel nok dejligt mor:savle:

Taget på fersk gerning

Ummenum :høhø::høhø:

Nu smager stjålet foder jo altså også bedre end det, man godt må spise :wink:

Dejligt med nogle store rummelige madskåle hvor der virkelig kan være noget i :høhø:
Hilsen Lisbeth

Ha ha hvor er det typisk katte :slight_smile:

Jesus de er smukke! Er det abyer? Hvad er det for en farve?

De ligner harer… Dælme flotte!

Det er sortsølv aby’er.

Alle farver: Vildtfarvet, sorrel, blå og fawn er i FIFe også godkendt i sølv - både aby og somali

Ja det er 2 af mine skønne sortsølv abyér (de har en del rufisme). Faktisk er det mor Unni (nederst), og hendes noget overvægtige søn Al Capone:).

Desværre er der ikke mange af dem i den farve, og farven er ikke for “god” endnu (vi er nødsaget til at bruge en del vildtfarvet grundet manglende genpulje, en sortsølv aby er jo en vildtfarvet med sølv). Men mit hjerte er altså fuldstændigt tabt til dem:hjerte::hjerte::hjerte:

Sådan ser Paradiset ud for katte. Papkasser med foder i. :høhø: