Når et billede siger mere end ord

Mijv er kommet “hjem” til os igen. :hjerte:

Jeg fik beskeden igår, at urnen var kommet, og det satte lige gang i tårekanalerne igen.
Nu står hun ligeså fin på skænken, hvor hun har fået en central plads i rummet og i vores hjerter :hjerte:

Mijv
Elsket og savnet

[QUOTE=Mijv;1265154]Mijv er kommet “hjem” til os igen. :hjerte:

Jeg fik beskeden igår, at urnen var kommet, og det satte lige gang i tårekanalerne igen.
Nu står hun ligeså fin på skænken, hvor hun har fået en central plads i rummet og i vores hjerter :hjerte:

Mijv
Elsket og savnet

[/QUOTE]

Hvor er den fin Bettina - nu er hun hos jer på 2 måder, i hjertet og i en fin urne :hjerte::hjerte:

[ATTACH=CONFIG]105864[/ATTACH]

:hjerte:

Hvor smukt! :hjerte:

Den er godt nok fin. Gad vide hvordan Gammelfars urne ser ud… Jeg er ikke kommet så langt endnu, at jeg har kunnet tage den ud af papkassen, den står stadig i en skuffe ved siden af min seng, og der bliver den længe endnu… Men jeg håber den er lige så fin som Mijv´s :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1265304]Den er godt nok fin. Gad vide hvordan Gammelfars urne ser ud… Jeg er ikke kommet så langt endnu, at jeg har kunnet tage den ud af papkassen, den står stadig i en skuffe ved siden af min seng, og der bliver den længe endnu… Men jeg håber den er lige så fin som Mijv´s :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er jeg slet ikke i tvivl om Susanne, at den også ser rigtig fin ud. 
Adakrem’s urner er så fine, og har du valgt tekst og billede til Gammelfars urne, så vil den være rigtig personlig også.

Det hjælper i hvert fald på mig, at have “hende” siddende på skænken og kunne tænde et lys, når jeg føler behov for det eller holde urnen tæt ind til kroppen, som jeg også har gjort.
At få hende “hjem”, er min måde at få afsluttet dette på og kunne fokuser på at komme videre. Hun skal “ses”, både da hun levede og nu, hvor hun fysisk ikke er her mere.