Når Helle ikke er hjemme,

så har Frøken Sophie travlt med at lave numre og ulykker, godt hjulpet af bde Tip og særlig Eddie.
Tara og Nanoq har ikke meget til overs for den lille snekugle.
Fie var så aktiv at selv Eddie ikke gad hende til sidst.

Hende Miss Sophie er da vist en fræk lille sag, som rigtig kan sætte fut i tingene.

Men dejlige ser de nu alle ud :wehuu:

Dejlige dejlige billeder Elin.

Hvor er det dog nogle skønne katte…SUK…:wehuu:

HA HA HA der er gang i den lille dame :wehuu:

Hvor er det nogle gode billeder med nogle smukke katte.:wehuu:

Det alså bare godt det billedet, hvor hun bider i mobilen. :):slight_smile:

Hov logger ind og ser hvad Fie laver, når jeg ikke er hjemme! Så fik jeg hende på film!

Haha den med mobilen er sjov:-)

Hun er godt nok en bette skønhed:wehuu:…og der ser også ud til at være ild i en vis legemesdel:tihi:…men det er jo en kats pligt, at holde ejeren i ånde:rock:

Ja men er det halve af energien ikke Elins og Mogens? Skal de bare fede den med den dovne fertile han?

Jeg fornemmer, at jeg er blevet snydt her i dette samarbejde!!!

:slight_smile:

[quote=lenschow;335405]Ja men er det halve af energien ikke Elins og Mogens? Skal de bare fede den med den dovne fertile han?

Jeg fornemmer, at jeg er blevet snydt her i dette samarbejde!!!

:-)[/quote]

Jeg er sikker på, at de er travlt optaget af, at holde orden i pletterne, passe på den tandløse, holde de små numser på plads osv…:tihi:…og du er vel yngst og har deraf mere energi…eller noget:høhø:

[quote=lenschow;335405]Ja men er det halve af energien ikke Elins og Mogens? Skal de bare fede den med den dovne fertile han?

Jeg fornemmer, at jeg er blevet snydt her i dette samarbejde!!!

:-)[/quote]

Bestemt ikke, du er yngst så derfor skal du have det sjovest:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Der er da gang i den, når mor ikke er hjemme :høhø:
Hvor er det en skøn flok :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Og ind imellem tænker Helle:

“Gid der kun var gang i den kat, når Helle ikke var hjemme”

:slight_smile:

Jeg har til dato ikke mødt en så menneskeglad kat som Fie. Alt er hun med i, og alt mener hun drejer sig om hende. Nogle gange overvejer jeg om det var en god idé at lægge den bengalkilling over til hende som bette, så hun havde søskende selskab!

:slight_smile:

SNO er en meget interaktiv kat - når de vokser op med en bengal i kuldet, så får man Fie.

Og jeg får gråt hår…

Så yngst det varer ikke ved ret længe…

:slight_smile: