Når hunkatten går?

Jeg tænker lidt på om det er okay… at Lilo forlader hendes killinger… og går ud . Fordi hun er ofte væk i flere timer af gangen… Killingerne skriger ldit de første 30 min. men såligger de sig til at siove?.. er det okay hun går eller skal jeg “holde” hende inde?

Killingerne er nu 4 dage gamle.

Personligt ville jeg da sørge for hun ikke kunne komme ud, hun er jo reelt klar til og parre sig igen nu, samtid kan hun jo blive væk/kørt over m.m og så står du med 4 små moderløse killinger

MVH
Gitte

Hun har kun fået 2 killinger.

MEn ja det var også det jeg frygter. Men hun er rastløs og miaver heletiden… hun gider joheller ikke at ligge ned hele dagen.

ja læste forkert der med de 4 dage og de 4 killinger, sorry

Men fakta er hun jo ikke behøver at ligge ned hele dagen, og som du beskriver hende, kan man da frygte hun er i løb og måske allerede er parret. Så syntes da du skulle starte hende på p-piller evt. hvis du er sikker på hun ikke er parret eller evt. alde hende neutralisere nu inden hun får killinger oven i de andre.

Men villle klart holde hende inde

MVH
Gitte

Hvornår kan hun stilreliseres?.. allerede nu efter de små killinger er kommet?.. ville det ikke ødelægge dieningen`?

Hun skalnemlig stilreliseres.

og hun er ikke i løb. for det ligner ingen ting af hvad hun har været i de andre gange.