Slapper af.
Jeg fandt lige leopold og Pippi igang med deres yndlingsbeskæftigelse:)
Knus Elin
Åhh, hvor er de skønne - ikke mindst Leopold på billedet, hvor han lige kan overtkomme at åbne det ene øje.
Den knægt altså.
Ja - Billede nr 3 er rigtig godt. Han ligner en rigtig charmetrold:wehuu:
Ejjjjjj, hvor er det bare nogle skønne billeder
Skønne billeder af uimodståelige misser
Ihhh, hvor er de skønne altså
Skønne afslappede missedyr, godt at se at de slapper lidt af - bare en gang imellem…
Altså Therese, hvis de katte slapper mere af, går de i et med underlaget.
Idag er det regnvejr og så slapper både katte og mand af, alle er total udsplattede:)
Lilli er lige kommet hjem og var drivvåd. Hun forlangte sin morgenostebid, gjorde min dug og bukseben våde og gik så ned og smed sig i en dejlig blød katteseng.
Hun er lidt underlig min sorte Lillepige, hun hader vand og løber fornærmet sin vej, hvis jeg kommer til at sprøjte lidt på hende. Derimod trasker hun glad og gerne rundt udenfor i øsende regnvejr.
Tak til jer alle for søde kommentarer om mine misser.
Knus Elin
Tro mig, det er han og han udnytter det:D
Knus Elin
jamen her er hvad mine katte er bedst til…og en af mine veninder…ggg
Det er taget før Elvira døde…derfor der tælles 5 katte på billedet…
[quote=Leopolds mor;142962]Altså Therese, hvis de katte slapper mere af, går de i et med underlaget.
Idag er det regnvejr og så slapper både katte og mand af, alle er total udsplattede:)
Lilli er lige kommet hjem og var drivvåd. Hun forlangte sin morgenostebid, gjorde min dug og bukseben våde og gik så ned og smed sig i en dejlig blød katteseng.
Hun er lidt underlig min sorte Lillepige, hun hader vand og løber fornærmet sin vej, hvis jeg kommer til at sprøjte lidt på hende. Derimod trasker hun glad og gerne rundt udenfor i øsende regnvejr.
Tak til jer alle for søde kommentarer om mine misser.
Knus Elin[/quote]
-LOL-LOL-LOL
Jamen… vand er altzå sjovest udenfor… dejlige missebarn
[quote=Ronja;143017]jamen her er hvad mine katte er bedst til…og en af mine veninder…ggg
[/quote]
Det er da pænt af dem at levne en lille plads til din veninde. Dejligt fladudbillede:)
Knus Elin
[quote=Leopolds mor;143108]Det er da pænt af dem at levne en lille plads til din veninde. Dejligt fladudbillede:)
Knus Elin[/quote]
ja, de er nu rigtig rigtig søøøde når det passer dem ggg
Lige nu er de ca. ligeså akrive, dog ligger de rundt om mig, så der er en på mit tower, en på radiatoren og en på stolen ved siden af mig ggg
My er fornærmet over at hun ikke må gå på køkkenbordet, så hun sidder og kigger ud af vinduet derude…gg
[quote=Ronja;143017]jamen her er hvad mine katte er bedst til…og en af mine veninder…ggg
[/quote]
Det der er da hygge der vil noget:wehuu:
Ja, jeg fik også lige taget et par billeder af min fodende her til morgen…vågnede fordi jeg havde ondt i mine ben og ikke kunne bevæge mig…hmmmm…Det var da liiiiige de kære “små” der mente de skulle putte med mine ben…Og Midi er altså blevet større siden billedet hvor han sidder hos min veninde og sover…ggg
Hvor er de dejlige begge 2