Jeg ved at katte har mange forskellige lyde de siger, når de snakker med hinanden, men jeg er obs på, om Isabella kalder og leder efter Eleanor, da Eleanor er flyttet hjem til Susanne igen, fordi vi bare ikke passede sammen. Hun havde killinge krudt i bagdelen og en lyst til at udforske ALT, jeg var angst for at tage hjemmefra af frygt for, om noget nu var gået i stykker. Så det var bedste løsning for os begge, da jeg ærligt ikke havde de følelser for hende, som hun fortjener! Så jeg håber og tror på, at hun finder en god og sød familie, som hun kan give grå hår og massere af sin kæmpe kærlighed, for hun er en lækker, hengiven og kærlig krudtugle
Men tilbage til spørgsmålet Isabella har “klynket” nogle gange (på en måde, som hun har gjort lige fra hun kom), men så snart jeg svare hende, så kommer der gerne lige et til, og så snart hun er hoppet op til mig, og jeg begynder at kæle med hende, så siger hun ikke mere, hun spinder dog som en lille maskine :høhø: Næsten samme jamren ved jeg også betyder “vådmad NU
”
Men kan hun godt sige disse lyde til mig :? For at snakke med mig, eller gøre mig opmærksom et behov hun har :?
Hun virker nemlig ellers ikke påvirket, dog flyttede Eleanor også først i går ved 14.30-tiden, så det er meget nyt. Hun har da kigget lidt rundt, men hun opfører sig ganske som før, og spiser godt! Hun fik lidt vådmad i går eftermiddags og dét gled ned uden problemer Faktisk gjorde hun mig flere gange opmærksom på, at hun gerne liiige ville have lidt (læs: meget) mere
Og lige nu ligger hun og ælter i MIT tæppe
Håber ikke hun splitter det ad for sååå…
Sker der ingenting andet end vi må have hver vores
Hun er desuden begyndt at duftmarkere alt i lejligheden, efter de kom hjem fra ferie. Og jeg er da også hendes, hvis nogen kat skulle være i tvivl :høhø: Men det er vel også et godt tegn :?
Hun ville også gerne lege i går, og hun blev børstet, hvilket hun nød rigtig meget Så meget at jeg godt ved, hvem der først bliver træt af det (og det er IKKE Isabella :høhø:).
Jeg håber inderligt på, at hun vil kunne trives som alenekat, sammen med mig, fordi hun er bare alle mine drømme egenskaber hos en kat, samlet i én lille vidunderlig gave
Men jeg ved ikke, hvor lang tid konklusionen kan tage at lave (husker ikke om Susanne sagde dage eller uger Min hjerne var ved at lukke ned allerede kl. 14.00, den havde været på overarbejde siden 04.30… :surrender1:)
Hun har nu forladt tæppet, og ligger halvt på min brystkasse og helt i min arm og spinder Sikke en måde at vågne op og møde dagen på
Den kan jo nærmest kun blive dejlig