Når katten savler

Når Margrethe savler betyder det at noget er virkelig dejligt… tror i Margrethe er glad for sine nye nullere?? :tihi:

Først skal den ene nuller prøves…

… der savles lystigt!!

Meeen - hun skal da også lokkes til at prøve den anden…

Jo jo, den kan også savles i…

Det endte med at “hønse-sengen” vandt…

Hvis nogen undre sig over vores “gulvvalg” så er det fordi Margrethe bor på 1.sal hvor der endnu ikke er valgt/lagt gulv - hun er dog fint tilfreds :slight_smile:

Jamen altså, hun er det skønneste!:wehuu:

Åh, Margrethe:wehuu:
Hun er skøn, selv når hun savler :hjerte:

Hvor er hun skøn, og det er jo bare mundvand :wink:

Ihh altså hvad ligner det at tage billeder, når hun ligger og hygger sig allermest :tihi:

Sjovt at hun savler uden at blive nusset :smiley: Phumba drypper lystigt hvis hun hygger sig RIGTIG meget… men ikke uden at blive aet :slight_smile:

Jo tak, det fandt jeg ud af. Det gør min Eevee også, hvis hun bliver nusset godt igennem :slight_smile:

Det er skægt de gør det. Det er vel en slags killinge-ting egentlig. Phumba MALKER også lystigt når hun er i savlestadiet :slight_smile: Ret sødt… men osse lidt ulækkert når de sådan ligefrem drypper L

Eevee ælter ikke, når hun savler, men hun savler meget :tihi:

Hm lad lige være med at ødelægge min gode teori, hva? :venter:

:klapper:

Margrethe :hjerte:

Herhjemme er Shaker og Cognac også storsavlere… så det drypper… Det samme var deres mor… Tror det er noget genetisk :slight_smile: (Shaker og Cognac er fra samme kuld)

Margrethe:hjerte: ser ud til at være yderst tilfreds med dem… :smiley:

Jeg har altid fået at vide, at når de savlede, så var det fordi de var taget for tidligt for moderen…he he…den teori er så blevet gennemhullet nogle gange :slight_smile:

Jeps :slight_smile: Jeg ved med sikkerhed Shaker og Cognac ikke er taget for tidligt fra deres mor :wink: De er hjemmelavede

Min storsavler var hjemme hos sin mor, til han var 9 måneder, så ja - den teori kan du godt droppe :smiley:

Sikke Margrethe hygger i sine nyerhvervede nullerputsenge. Den forkælede mis…hele to (sikkert flere) har hun

Min den gamle kat ELSKEDE sækkestole, men desværre havde han så også en tendens til lige at tisse en tår…så slut med sækkestole :frowning:

Sådan en kat har jeg også haft.

Åhh hun er altså skøn :slight_smile: Du bliver nødt til at klone hende, jeg vil også ha en Margrethe :smiley:

Herligt, og sikke nogle fine nullerputter, Margrethe har valgt. Og dejligt at de tilmed er blevet godkendt. :hjerte: :hjerte: Inviterer hun snart til kattenus?