Når kattene sover

Bomber jer lige med tråde idag [bigloony]

Sidder lige og kigger på Mikkel som ligger sover på gulvet… Men kan sgu ik alde være at grine: underkæben kører bare total voldsomt på ham [bigloony] ved ik lige hva det er han drømmer, men sjovt ser det ud

Gør jeres katte ikke også nogen underlige ting i søvne nogengange ?

Jo min pige har den ide at hun altid skal sove på armlænet af en Queen Anne Stol og den er af lædder og ret glat. Næsten hver dag glider hun ned og falder på gulvet og vågner så og ligner en der tænker…hvordan kom jeg herned… -høhø Vi har prøvet at flytte hende til sædet mens hun sover, men hun kravler bare tilbage på armlænet igen.

Charlie er en værre snorketrold og lyder nærmest somom hele verden er imod ham…sjovt nok hvis du skubber til ham og siger…Charlie du snorker så holder han op…min mand syntes at det er ret sjovt, for som han siger…bare det dog virkede med dig.

Nunuu er en rigtig ælter og bider sig fast for at være sikker på at du ikke går…problemet er at han går i total coma når han gør dette og derfor er utrolig svær at vække…og på et eller andet tidspunkt skal man jo på toilet… -høhø

Mikkel kan også snorke - og jeg kan ikke lade være at grine af ham [bigloony]

Også lidt hun sjovt hun bliver ved at lægge sig armlænes når hun ved hun falder ned

Jeg fatter det heller ikke… -høhø men det er nok fordi stolen står et sted hvor solen ikke kommer, men hun kunne jo vælge sædet istedet.

Min Ramses han mivser lidt i søvne - bittesmå miauw lyde… det lyder temmelig skægt…

og Sethi - jeg er sikker på hans snorken vækker naboerne [bigloony]

Hvor dejligt at der også er andre katte der snorker! Det gør Mufti også og jeg var bange for at der var noget galt med ham eller hans vejrtrækning! -høhø