Når man lever i lykkelig uvidenhed

Det har vi gjort i flere år, dog vidste vi jo godt, at hun elsker tandpasta og jeg har da også set hende lure på dem nogle gange.

Men i morges tog jeg så Fie på fersk gerning, da hun tog en omgang og slikkede på alle tandbørsterne, der lå i skålen :rock:

Vi er godt nok ikke særlig sarte her i familien (jo, Luna er faktisk, undt. når det gælder hendes Fie), meeeen der er altså grænser for, hvad jeg vil dele med min kat

Nu har jeg indkøbt en lille æske med låg :tihi:

-LOL du må da have en kat med verdens reneste mund -LOL

-LOL Jeg tænker straks…hvad mon du ellers ikke har opdaget? efter 20 år som opdrætter!

-LOL-LOL-LOL

-LOL

hold da op, underlig kat, men det fik godtnok smilet og grinet frem her:høhø:
-LOL-LOL

-LOL-LOL-LOL-LOL

Åha, den blev lige læst op for de andre herhjemme :tihi:

Nogle katte:øhmm: har bare ikke forstået, at det ikke er meningen de skal kunne lide tandpasta med mint:venter:

Så jeg vil sleeeeet ikke tænke på, hvor længe Turbo brugte min tandbørste inden jeg fandt ud af det:ups:…og købte en ny som nu står i skabet…

Han har så den gamle, som jeg så smøre en lille smule pasta på, når jeg børster tænder, så gnaver han lystigt i den:rock:

Så Fie skal da have hendes egen tandbørste:høhø:

[quote=anne p;370919]
Så Fie skal da have hendes egen tandbørste:høhø:[/quote]

Ja, det kan være :tihi:

Lige nu er det bare sådan, at Fie kravler ind i munden på os, når vi har børstet tænder - det har vi meget sjov ud af :tihi:

Tak, så ved vi det - vi kan ikke rigtig regne med dine erfaringer, når talen
falder på foder og dårligt tandkød. Dine katte har jo så deres egne grunde
til at have fint tandkød :cool:

[quote=Vivi_Fletcher;370923]Ja, det kan være :tihi:

Lige nu er det bare sådan, at Fie kravler ind i munden på os, når vi har børstet tænder - det har vi meget sjov ud af :tihi:[/quote]

Jammen, det bliver hun da ved med selvom hun får sin egen…Turbo skal jo først smage mit tandpasta skum og godkende det:høhø:…hvilket han jo selvf. får lov til:ups:… inden han går igang med hans egen…

Hahaha…!!!
Jeg gad godt have set dit ansigt, når du stod op og opdagede Fie igang med tandbørsterne. :wink:

Nu bliver jeg helt bekymret over at Teddy tilbringer så meget tid på mit badeværelse… o.O

-whatHm… Pelle kan også godt bruge en del tid på badeværelset… -what

-LOL

Jamen Vivi, jeg ved I elsker Fie :wehuu:,så hvorfor ikke dele alt :klapper::klapper::klapper:

Vivi, er du ikke lidt sart :høhø:

Det er lige nøjagtig derfor at vi ikke har tandbørster og pasta stående fremme har i huset. Ally og Unni stjæler begge dele hvis de kan komme til det:ups:

Jeg har faktisk været nødsaget til at give dem deres egne tandbørster, de kan få og lege med, når vi andre skal børste tænder:tihi:

Øhm jeg vil overveje kameraovervågning på vores badeværelse i fremtiden, for både Oliver og Victor, kan tilbringe timer på badeværelset og hvad kan de ikke nå i den tid :uha:

Dygtig missekat - den ved da bare det er sundt for tænderne :slight_smile: jeg har engang fundet min mand’s tandbørste gravet ned i sandkassen i løbegården - han siger det ikke er ham der har gjort det… men hvem sku det ellers være :stuck_out_tongue: Vi finder dog også tit stof mus og bolde begravet i sandkassen, men det er nok ikke min mand der gemmer dem der :smiley:

-LOL

Jeg har alt i et badeværelsesskab med lås!

Åh sikke en herlig kat:-)