Når man nu ville ha taget et billede af en drage

Så ender man op med sådan noget her :uha:

Hvad sagde du ? er jeg i vejen ?

Hvad sker der deroppe My det ser spændende ud

Eiih nu flyttede hun den

Vi kan ikke se dig når du siger smut nu lige til os … glem det :muhaha:

Uintilligente ? hvem … ? os … ???

Bevis det lige gider du

Undskyld du fik min mås lige i hovedet Luna nu skal jeg vaske dig

tror snart de to tosser kommer til at hedde enten Ib og Leif eller Ib1 og Ib2 fordi de kommer når de ser man fisker mobilen frem :høhø:

Fedt! Jeg havde ikke set der kom en hel serie ud af det :smiley: Super :thumbup: Dine katte er skønne, både med & uden drage :hjerte:

Jeg var så flad af grin over dem mens jeg kæmpede for at tage et brugbart billede af dragen til dig :klapper:

& jeg nyder bare der kom en hel serie ud af det. Man kan aldrig få for mange kattebilleder! :hjerte:

:lol:

Det er sgu ikke nemt at lave noget hos dig!

ÅH hvor jeg kender det L

Hvor er de altså dejlige. Og jeg kan stadigvæk ikke se forskel på dem L

Det er sgu ikke nemt at lave noget hos dig![/QUOTE]

Godt jeg ikke har en af de racer der skal følge med i alt hvad man laver … eller øhhh :høhø:

      • Updated - - -

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1040326]ÅH hvor jeg kender det L

Hvor er de altså dejlige. Og jeg kan stadigvæk ikke se forskel på dem L[/QUOTE]
Jeg grinte meget af at Ib altid dukkede op når du fandt kameraet frem … nu kan jeg godt begynde at forstå det kan være lidt belastende ind imellem :klapper:

Hej Nemesis, gamle tøs! godt at du lige gad kigge forbi :klapper:

Nej, det er ikke nemt at tage foto af noget uden at der kommer kat med…det kender jeg godt :høhø:

Herlige foto :slight_smile:

Dygtige missere, der ved, hvordan gode billeder skal komponeres. Med katte, tak. :høhø:

:klapper::klapper::klapper:

Jamen My og Luna er da MEGET flottere end dragen? Hvorfor skulle de så ikke med på billederne? Dragen bliver jo kun kønnere af det. Elsker sorte katte, og dine er lækre :hjerte:

Jeg er enig med kattene - de burde da være med på ALLE billeder :hjerte: