Når man skal have udrettet noget

Kender I det, når man egentlig har taget en beslutning om, at få lavet noget i det lille hjem - og der så lige kommer nogle “småting” i vejen, der forhindrer, at man får rejst sig? :wehuu:

Ja, jeg nænner altså ikke at flytte dem, så jeg bliver her lidt endnu :smiley:

Åååhhhhhhhhhhhhhhh Vivi du får vist ikke lavet noget i dag, dem kan du da ikke nænne at flytte på :wehuu::wehuu:

Hvor er de bare dejlige :wehuu::wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Ja, det kender jeg godt - og jeg gør som dig - lader tingene vente, især hvis det er noget man sleeet ikke har lyst til at gå i gang med.

:smiley:

Dejligt billede af dine katte, prøv lige at se på det igen - det ser ud som om at de to af dem kun har én krop med to hoveder.

Og så er det ikke en gang siamesiske tvillinge-katte - men abbysiniere (staves?)

:wehu:

Åh hvor er de altså søde:-)

Nanoq sidderlige og ser med og vi er enige om, at hver gang vi ser de røde ræveunger, så får vi lyst til at få abyer:-)

De er godt nok kære:-)

MVH

Vivi du overvejer ikke at rejse dig vel? du skal jo nødig kaldes en ond kattemor :stuck_out_tongue: du må blive siddende her hos os på nettet -høhø

For filen hvor er de bare søde og charmerende :inlove:

Nå … men heldigvis kom Bella og kaldte til mælkebaren - så fik jeg da ikke dårlig samvittighed over at rejse mig :slight_smile:

Jeg gad godt lægge skød til sådan en portion lækkerheder :wehuu::wehuu::wehuu:

Himmel og hav…Vivi…
Hvor er de gude-smukke.:inlove:
Kærlig hilsen
Mona

Og sikke de skinner i pelsen :hjerte:-wow

Dejlige “unger” :wehuu:

Kender det godt…

Bare se denne tråd, som jeg oprettede engang sidste år: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=3406

Der skulle jeg heller ikke lave det jeg gerne ville - hvis det stod til Mikkel :slight_smile:

Ja jeg kender det skam også herhjemme fra.
Hvor er de søde :wehuu: