Når man tænker lidt for meget i katterelaterede baner

Vi sad lige og diskuterede udmeldelse af folkekirken her på job. Min kollega fortalte, at præsten rent faktisk mødte op hos ham, da han ville melde sig ud, og så var jeg ved at sige, at jeg fik bare en ny stamtavle med posten -LOL

Vi blev så enige om, at da Flemming og jeg blev gift, så var det heller ikke vielsespapirer, vi underskrev, men i stedet var det en parringsattest :klapper:

Ak ja, de katte fylder sgu nogengange lidt for meget!

-LOL

-LOL-LOL

Har du så fået de rigtige attester på ham :gruble: :høhø:

Den var god. :klapper:

Kan ikke lade være med at tænke på jeres eventuelle afkom.

Er han undersøgt for kryptorisme :?

:tihi: -LOL

ejjj hvor er du bare sjov…

Jeg kan indimellem have lidt for travlt, og ikke tænker over hvordan jeg lige siger tingene…så en dag, hvor en beboer havde noget på kinden, nævnte jeg det for ham. Jeg sagde " K… du har noget siddende i din pels"…han kiggede mærkelig på mig, og sagde - “undskyldl hvad siger du”…jeg havde hørt hvad jeg sagde, og gentog så " du har noget siddende på din kind"…" han smilte og sagde " tænk Heidi, jeg syntes du sagde, at jeg havde noget siddende i min pels…"…jeg var gasblå i hovedet af grin…men indrømmede det ikke…en kollega havde desværre hørt det…så I kan vel forestille, hvordan vi stadig kan grine af det, efter 6 år…smiler…

Nå men så har vi forresten ikke gravide kollegaer hos os - de er drægtige, for “det siger Heidi”…pinlig eller hvad?

Hilsen Heidi, men masser af herlig humor

-LOL-LOL

[quote=Con Meo;492548]ejjj hvor er du bare sjov…

Jeg kan indimellem have lidt for travlt, og ikke tænker over hvordan jeg lige siger tingene…så en dag, hvor en beboer havde noget på kinden, nævnte jeg det for ham. Jeg sagde " K… du har noget siddende i din pels"…han kiggede mærkelig på mig, og sagde - “undskyldl hvad siger du”…jeg havde hørt hvad jeg sagde, og gentog så " du har noget siddende på din kind"…" han smilte og sagde " tænk Heidi, jeg syntes du sagde, at jeg havde noget siddende i min pels…"…jeg var gasblå i hovedet af grin…men indrømmede det ikke…en kollega havde desværre hørt det…så I kan vel forestille, hvordan vi stadig kan grine af det, efter 6 år…smiler…

Nå men så har vi forresten ikke gravide kollegaer hos os - de er drægtige, for “det siger Heidi”…pinlig eller hvad?

Hilsen Heidi, men masser af herlig humor[/quote]

-LOL Den var også god -LOL
Noget sidende i pelsen LOL