Når man vågner op til dette

Når man vågner op til dette syn hvor micro er så udsultet at han begynder at æde My´s øre :S

Så ved man at man er nød til at investere i dette for husfredens skyld :surrender1:

De skal nok blive nogle store mis…sikke et spisekammer

Øj en masse mad :smiley:

Jamen det var lige på bud :tihi:
-og kan holde til 2014 :smiley: så mon ikke de når igennem det

Hehe hvor kært…

Stakkels misser, tænk at de skal så langt ud før der bliver købt mad hjem :høhø:

Ja vi skammer os også over det :høhø:

[QUOTE=Rumle;949058]Jamen det var lige på bud :tihi:
-og kan holde til 2014 :smiley: så mon ikke de når igennem det[/QUOTE]

Jeg tror i al fald der ville være tørfoder nok til mine indtil 2014 med den bunke L Her har “vi” kun fået spist os igennem EN pose af de tre IAMS misserne har vundet, og så 1½ pose Go Cat Royal siden udstillingen i Vrå :slight_smile:

Men mine spiser jo så næsten også kun tørfoder om natten hvis aftensmaden (vådfoder) smagte så godt at den ER spist L

Udover det, så ser det godt ud. James Wellbeloved mangler jeg selv at prøve endnu, men det er et godt foder efter hvad mange siger :slight_smile: Heldige misser!

De spiser ik ret meget vådfoder - men er sikker på det nok skal komme, jeg har ihvertfald ik givet op endnu :høhø:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;949178]Jeg tror i al fald der ville være tørfoder nok til mine indtil 2014 med den bunke L Her har “vi” kun fået spist os igennem EN pose af de tre IAMS misserne har vundet, og så 1½ pose Go Cat Royal siden udstillingen i Vrå :slight_smile:

Men mine spiser jo så næsten også kun tørfoder om natten hvis aftensmaden (vådfoder) smagte så godt at den ER spist L

Udover det, så ser det godt ud. James Wellbeloved mangler jeg selv at prøve endnu, men det er et godt foder efter hvad mange siger :slight_smile: Heldige misser![/QUOTE]

Dine er jo også kun sådan nogle små, småtspisende, magre hårfattige katte :klapper: :klapper: :klapper:

Mine store behårede hippier kan jo sætte en hel del til livs :lol:

[QUOTE=Rumle;949028]Når man vågner op til dette syn hvor micro er så udsultet at han begynder at æde My´s øre :S

Så ved man at man er nød til at investere i dette for husfredens skyld :surrender1:
[/QUOTE]

Mine udsultne kræ siger, at de gerne vil smage :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;949178]Jeg tror i al fald der ville være tørfoder nok til mine indtil 2014 med den bunke L Her har “vi” kun fået spist os igennem EN pose af de tre IAMS misserne har vundet, og så 1½ pose Go Cat Royal siden udstillingen i Vrå :slight_smile:

Men mine spiser jo så næsten også kun tørfoder om natten hvis aftensmaden (vådfoder) smagte så godt at den ER spist L

Udover det, så ser det godt ud. James Wellbeloved mangler jeg selv at prøve endnu, men det er et godt foder efter hvad mange siger :slight_smile: Heldige misser![/QUOTE]

Du skal være glad for dine ikke spiser mere. Vores spiser 3 kg om ugen, plus alt det vådkost de vil have, plus en de smule råfodring. De har 4-5 forskellige slags tørkost stående.

Come on. Giv dine stakkels “tynde” katte, noget at spise.

[QUOTE=irene;949198]Du skal være glad for dine ikke spiser mere. Vores spiser 3 kg om ugen, plus alt det vådkost de vil have, plus en de smule råfodring. De har 4-5 forskellige slags tørkost stående.

Come on. Giv dine stakkels “tynde” katte, noget at spise.[/QUOTE]

:tihi: Ja, her spiser de i gennemsnit 20 kg. om måneden :høhø:

Hvor mange er det nu i har?
Jeg har ikke talt mine vildkatte med, de får alt det mine ikke gider(prøver fra udstillinger, osv.) plus det mine egne får. De får også deres eget vådkost (LUX), det gider mine ikke.

[QUOTE=irene;949198]Du skal være glad for dine ikke spiser mere. Vores spiser 3 kg om ugen, plus alt det vådkost de vil have, plus en de smule råfodring. De har 4-5 forskellige slags tørkost stående.

Come on. Giv dine stakkels “tynde” katte, noget at spise.[/QUOTE]

LOOOOOL Jeg viste videoen af Stevie der apporterer for nogle kolleger den anden dag… deres samstemmende kommentar var “får den kat aldrig mad?” - og så lige STEVIE som pænt sagt IKKE er mager :klapper:

Og jeg synes de ÆDER… men godt nok ikke så meget tørkost. Der står altid en skål… for at sikre at de små pus ikke dør af sult i nattens løb… men det er mest af hensyn til Adelie som altså ikke bryder sig om sådan noget vådt “snask” L

Skønne billeder af Kattene på Foderstoflageret, :smiley:

  • og hvis der er noget af det, de ikke kan lide, må I jo bare give det videre… :cool2:

[QUOTE=irene;949201]Hvor mange er det nu i har?
Jeg har ikke talt mine vildkatte med, de får alt det mine ikke gider(prøver fra udstillinger, osv.) plus det mine egne får. De får også deres eget vådkost (LUX), det gider mine ikke.[/QUOTE]

Vi har 12 pt. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;949270]Skønne billeder af Kattene på Foderstoflageret, :smiley:

  • og hvis der er noget af det, de ikke kan lide, må I jo bare give det videre… :cool2:[/QUOTE]

Netop og hvis de mod forventning ikke når at får ædt sig igennem det så kan det doneres til hittemisserne :hjerte: (altså inden det blir dårlig)

Jeg er glad for at mine katte ikke har set den her tråd! :tihi:
Al den mad, til så små katte!?! :yikes:

Når kattene herhjemme løber tør for foder, (i skålene altså … har altid
et betragteligt lager i kælderen) sker det selvfølgelig altid midt om natten.
Men hvad gør man så!? :uha::?:uha:
Cæsar bider og gumler i min næse, og Fnuggi går amok på mine tæer. :yikes:
Så kan man lære at gå i seng fra halvtomme madskåle! :S

Herligt billeder af Micro og My:wehuu:
Med det lager skulle der vel lige være til et ar dage for to misser i voksealderen:tihi: