Når man vågner op til dette

Jeg ville så aldrig turde lade mine katte komme tæt på sådan nogle foderposer. De - i hvert fald Magic - ville flå hul i dem i løbet af et øjeblik. Det er sket adskillige gange før, hvor jeg er kommet til at sætte sådan en pose fra mig uden at tænke mig om :dokdok:

Sikke et par søde killinger - den sorte har en dejlig profil (sgade den siameser-miljøskadede). Så er de vlst dækket ind til et stykke tid… selv om de råæder som teenagere :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;949204]LOOOOOL Jeg viste videoen af Stevie der apporterer for nogle kolleger den anden dag… deres samstemmende kommentar var “får den kat aldrig mad?” - og så lige STEVIE som pænt sagt IKKE er mager :klapper:

Og jeg synes de ÆDER… men godt nok ikke så meget tørkost. Der står altid en skål… for at sikre at de små pus ikke dør af sult i nattens løb… men det er mest af hensyn til Adelie som altså ikke bryder sig om sådan noget vådt “snask” L[/QUOTE]

HA! Jamen, den kommer jo typisk fra folk der er vant til kortere katte med tykkere pels - selv huskatte har jo dobbelt så meget pels som vores :wink: det plejer jo at hjælpe, når jeg fortæller hvad de vejer :wink: Mine tømmer ca halvanden salat-portionsskål pr dag - dem har jeg altid brugt som madskåle + spiser 250-300 g vådfoder (de er desværre ikke så interesserede i det våde som jeg kunne ønske)
Jeg vejede lille bitte tynde Whiskey, som var bagefter sine søskende og den mindste i kuldet forleden. Han er godt på vej mod de 5 kg, uden at være fed…