Når man vil have ro

Inden nogen ryger op i det røde felt, så læse lige mit indlæg igen og forstå hvad der skrives.
Nogen kan måske tage det som ballade, andre - som læser hvad jeg skriver - vil tage det som simple spørgsmål og besvare dem.

Når man søger fred og ro, hvad enten det er i hjemmet, på jobbet eller på et forum, er alle så enig i at man må ryde de tvivl og spørgsmål der er af vejen?

Når man vil have fred og ro bør alle så ikke tage del i at få den fred især når alle på en eller anden måde har deltaget i at lave ufred?

Kan man sige ja til dette. Hvad er så grunden til at man bevidst undlader at svare mig på helt simple spørgsmål?

Alle herinde (der har været aktive) forlangte at få svar på jeres spørgsmål om ALT hvad I spurgte om, vedr. de katte og personen der havde dem. Kun meget få, havde forståelse for at ikke alt blev offenlig gjort.

Men alligevel vil ingen svare når jeg stiller et enkelt spørgsmål, men taler udenom eller undlader at svare eller værst af alt, latterliggør mig.

Er det en måde I selv vil behandles på? det tillader jeg mig at tvivle på.

Så jeg spørg igen:

Hvad er forskellen på om den ene eller den anden laver en “jeg takker af” tråd? den ene bliver svinet til og får besked på at det er pga opmærksomhed, mens den anden nærmest føftes op på en guldbore.

“Søde ven”

Du HAR fået svar… Måske ikke lige det svar du forventer, men du har fået svar.

Jeg ved ikke hvorfor du vil blive ved.

Det virker på mig som om du bare VIL køre den til det yderste…
Det er MIN mening…

Enig -thumbs

En forklaring kunne måske være, at mange herinde generelt ikke har meget fidus til en anonym person, som kalder sig Fidusen og som åbenbart kun er her, for at lave rav i den. Ligeså snart en tråd ikke går i din retning, så starter du bare en ny. Og måske de manglende svar til dig og dine spørgsmål, måske er svaret i sig selv. Folk herinde er simpelthen blevet træt af det og vælger nu den bedste løsning, nemlig helt at ignorere det og forsøge at komme tilbage til det forum, som det var inden alt den ballade, der har været de sidste par dage, startede.

Noget som jeg også vil gøre fremover.

Nu har jeg ikke været med i de omtalte tråde, men jeg syntes at man som minimum beskriver sig selv på et forum hvis man vil tages seriøst. Jeg har i hvert fald ikke lyst til at sidde og skrive en masse med folk jeg ikke har nogen som helst informationer om.

Der er ingen billede af dig, ingen beskrivelse eller navn.

Den anden person der takkede af offentligtgjorde hurtigt hvem hun var - og hendes navn gjorde at de fleste vidste det på forhånd.

En annonym person der takker af efter en hæftig debat… tjae jeg ville nok også bare skrive mojn.

Der er nogen der er her på KatteGale for at få en god snak om kattene. Det er først og fremmest det, dette forum er startet for.

En god måde man bl.a. kan få ro på er at lade være med at deltage i de tråde, som du evt. har deltaget i. Jeg synes, at det er meget op til én selv om man har ro eller ej - alt efter hvad vi vælger.

Enig -thumbs

Tit det sidste fake profiler,tror admin kan læse IP adresser -høhø

TAK. Du er faktisk den ENESTE der direkte skriver det -thumbs

Jeg vil dog stadig gerne gøre opmærksom på at jeg stadig ikke har lagt skjul på hvem jeg er, Den der har bedt om info har faktisk fået det.

Og så ser jeg nu også andre der ikke har lagt en beskrivelse af sig selv. Billeder sætte jeg ikke på et forum, og det er ikke kun her, men alle steder.

Med fedt at vide hvordan man skal være for at være en del herinde - jeg skal se om jeg kan være lige som andre - dog meget mod min holdning til sandhed, løgn og personlighed.

Enig -thumbs

Tit det sidste fake profiler,tror admin kan læse IP adresser -høhø[/quote]

Falsk? jeg er sku ikke falsk og har intet med andres profiler herinde - eller andre steder - at gøre.
Iøvrigt er du da nøjagtig lige så anomym som jeg…

TAK. Du er faktisk den ENESTE der direkte skriver det -thumbs

Jeg vil dog stadig gerne gøre opmærksom på at jeg stadig ikke har lagt skjul på hvem jeg er, Den der har bedt om info har faktisk fået det.

Og så ser jeg nu også andre der ikke har lagt en beskrivelse af sig selv. Billeder sætte jeg ikke på et forum, og det er ikke kun her, men alle steder.

Med fedt at vide hvordan man skal være for at være en del herinde - jeg skal se om jeg kan være lige som andre - dog meget mod min holdning til sandhed, løgn og personlighed.[/quote]

Jeg vil bare lige sikre mig at du ikke tager mit ord for en generel holdning. Jeg er nyoprettet herinde og dette er MIN holdning… hvad alle andre mener skal jeg ikke kunne sige.

Jeg kan ikke finde ud af at skifte?? Men okay, kan så heller ikke lige se ideen med det :?

Jeg er jo også nem at finde - mit brugernavn på hg er jo skrevet herinde - eller mit gamle, men skriver man derinde og spørg hvem jeg er, vil de fleste vide det -høhø

Det er jeg da ihvertfald ikke, jeg har en profil jeg har billedegalleri og ikke på noget tidspunkt lagt skjul på hvem jer er, eller hvorfor jeg oprettede mig herinde,jeg kom fordi vi var meget diskuteret og ville egentlig lige se med,og ved gud der var røre i andedammen, beskyldninger fløj gennem luften,ja i har selv deltaget i trådene,jeg er her ikke for at drive Hets mod enkelt personer som jeg ikke bryder mig om, eller de som personen omgås, kan du sige dig fri for det samme -what

Jeg syntes så det er en god side,og jeg har jo kat og har lært nogle dejlige mennesker at kende, som også er herinde,derfor bliver jeg

Prøv at se dine egne indlæg - Jeg tror, du kan finde grunden til, at DU ikke har ro på, når du læser det, du selv har skrevet: search.php?author_id=366&sr=posts

JA. Det kan jeg sige mig HELT fri for.

Og hvis du mener jeg driver hetz på nogen vile jeg da gerne vide det, for så må jeg da få rettet henvendelse til vedkommende og undskylde.
Så endelig - sig frem så det kan blive rettet -thumbs

Måske jeg gør det forkert, for det jeg ser, har jeg ikke skrevet? Jeg ser indlæg jeg har svaret på? Hjælp?

Enig -thumbs

-muhaha

Og hvis du mener jeg driver hetz på nogen vile jeg da gerne vide det, for så må jeg da få rettet henvendelse til vedkommende og undskylde.
Så endelig - sig frem så det kan blive rettet -thumbs[/quote]

Hmm kunne lyde som om du bare skulle give en undskyldning til hele forummet så GGG

Sorry, men altså du hænger dig virkelig i alle små ting, og det virker for mig som om du kun er ude på ballade… Måske du lige skulle sætte dig ned og tage en dyb indånding så vil jeg gøre det samme samtidig med at jeg propper et hold kæft bolsje i munden… :smiley: :smiley: :D[/quote]

Helt ærligt, så tror jeg mere dette handler om at mange af de nye ved hvem jeg er og kender min holdning til bestemte ting, hvilket formentlig er givet videre i pb til en del.
Jeg kan stadig ikke se hvem jeg har drevet en hetz på, men okay. Til der kommer noget konkret, ser jeg ingen grund til en undskyldning for noget jeg ikke har gjort.

Hmm kunne lyde som om du bare skulle give en undskyldning til hele forummet så GGG

Sorry, men altså du hænger dig virkelig i alle små ting, og det virker for mig som om du kun er ude på ballade… Måske du lige skulle sætte dig ned og tage en dyb indånding så vil jeg gøre det samme samtidig med at jeg propper et hold kæft bolsje i munden… :smiley: :smiley: :D[/quote]

Helt ærligt, så tror jeg mere dette handler om at mange af de nye ved hvem jeg er og kender min holdning til bestemte ting, hvilket formentlig er givet videre i pb til en del.
Jeg kan stadig ikke se hvem jeg har drevet en hetz på, men okay. Til der kommer noget konkret, ser jeg ingen grund til en undskyldning for noget jeg ikke har gjort.[/quote]

Hrmmmmmmmmmmmm EGOET fejler hvert tilfælde ikke noget -thumbs -thumbs

Måske jeg gør det forkert, for det jeg ser, har jeg ikke skrevet? Jeg ser indlæg jeg har svaret på? Hjælp?[/quote]

Ja, og det du læser, er de svar du selv har givet :slight_smile:

Jeg kan stadig ikke se hvem jeg har drevet en hetz på, men okay. Til der kommer noget konkret, ser jeg ingen grund til en undskyldning for noget jeg ikke har gjort.[/quote]

Hrmmmmmmmmmmmm EGOET fejler hvert tilfælde ikke noget -thumbs -thumbs [/quote]

Nej det gør det ikke -engel

Man ved vel hvad man er værd…