Når mor har været væk hele dagen

… er der trængsel ved fodertrugene, når hun endelig dukker op igen :savle:

DET kender vi…

især fordi - der kom mad fra zoo plus idag… 168 dåser mamse…

Og så sidder der en i krogen og spiser for sig selv - det skulle vel aldrig være Gimpen?

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Skønt billede :wehuu:

Det kender jeg godt det er med mad tid, også når de har fri adgang til det så er det bare bedste når mor kommer hjem . Og så skal de alle spise.

Jeg har også catharina hun spisr kun når jeg er i nærheden eller står og nusser . Det skulle man ikke tror for hun er en meget stor og rund dame. Ellers også så går jeg for tit forbi hende og mad skålen:klapper:

[quote=Eva;462741]Og så sidder der en i krogen og spiser for sig selv - det skulle vel aldrig være Gimpen?

:klapper::klapper::klapper::klapper:[/quote]

Jo, det er Gimpen … det er faktisk Tarzans skål hun spiser af, mens han sad ude i køkkenet og så meget såret ud :S

Dejligt billede af en flok sultne katte :slight_smile:

Stakkels lille Tarzan :trøste::trøste:

Bare fordi man er lidt god af sig, kan man ikke engang få sin mad :frowning:

Jeg håber at Tarzan, det lille pus, alligevel fik mad? :kryds:

Jeg kan simpelthen ikke sove ved tanken om, at han går og vansmægter fordi Gimpen har gjort sig til gode med hans foder. :ked:

[quote=Eva;462861]Jeg håber at Tarzan, det lille pus, alligevel fik mad? :kryds:

Jeg kan simpelthen ikke sove ved tanken om, at han går og vansmægter fordi Gimpen har gjort sig til gode med hans foder. :ked:[/quote]

Han har heldigvis et par gram fedt at tære på … :tihi: